وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024
» اخبار » شکار نخست‌وزیر کوئینزلند در ایتالیا؛ پالاشوک: به حریم خصوصی‌ام احترام بگذارید

تاریخ انتشار : 1402/06/10 - 3:14

شکار نخست‌وزیر کوئینزلند در ایتالیا؛ پالاشوک: به حریم خصوصی‌ام احترام بگذارید

صدای استرالیا- آناستازیا پالاشوک، نخست‌وزیر کوئینزلند، که با شریک زندگی‌اش در جنوب ایتالیا تعطیلات خود را سپری می‌کند، از رسانه‌‌ها خواست که حریم خصوصی او را رعایت کنند.


صدای استرالیا- آناستازیا پالاشوک، نخست‌وزیر کوئینزلند، که با شریک زندگی‌اش در جنوب ایتالیا تعطیلات خود را سپری می‌کند، از رسانه‌‌ها خواست که حریم خصوصی او را رعایت کنند.

پالاشوک به همراه شریک زندگی‌اش دکتر رضا ادیب که قرار است در یک کنفرانس پزشکی سخنرانی کند، در ناپل ایتالیا به سر می‌برد.

اما خبرنگاران روزنامه‌های نیوز‌کورپ او را ردیابی کرده و از او عکس گرفته‌اند. همچنین گفته شده که در مورد نارضایتی داخلی در حزب کارگر کوئینزلند از رهبری پالاشوک، از وی سوال شده است.

نخست‌وزیر کوئینزلند با انتشار بیانیه‌ای در شبکه‌های اجتماعی با بیان اینکه یازهم سپتامبر برمی‌گردد، از رسانه‌ها خواست که در مدت دو هفته‌ای که در مرخصی است به حریم خصوصی‌اش احترام بگذارند.

استیون مایلز، معاون نخست وزیر، کامرون دیک، خزانه‌دار و شانون فنتیمن، وزیر بهداشت، از جمله وزرای کابینه هستند که چند روز اخیر را صرف دفاع از رهبری پالاشوک کرده‌اند.

مایلز گمانه‌زنی‌ها مبنی بر اینکه پالاشوک حمایت خود را درون حزب از دست داده و برای کناره‌گیری تحت فشار است، رد کرد و آنها را شایعات خوانده است.

وی همچنین گزارش‌ها و عکس‌های منتشر شده درباره او را «شرم‌آور» توصیف کرد.

مایلز با انتشار پستی در شبکه‌های اجتماعی نوشت: هیچ کس سزاوار آزار یا تجاوز به حریم شخصی از سوی عکاسان هنگام مرخصی نیست. او حق دارد که هر از گاهی، با عزیزانش وقت بگذراند.

فنتیمن هم با حمایت از درخواست پالاشوک برای حفظ حریم خصوصی‌اش، گفت: او به سختی کار می‌کند. همه ما همین‌طوریم و فکر می‌کنم قبول دارید که هر کسی، هر از گاهی مستحق استراحت است.

منبع: شبکه خبری ای‌بی‌سی


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , سیاسی , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه