وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024
» اخبار » درآمد اغواکننده یک مسئول کنترل ترافیک: ۲۰۰۰ دلار بابت ۴۰ ساعت کار

تاریخ انتشار : 1401/02/19 - 10:30

درآمد اغواکننده یک مسئول کنترل ترافیک: ۲۰۰۰ دلار بابت ۴۰ ساعت کار

صدای استرالیا- یک کنترل کننده ترافیک در سیدنی، میزان درآمد یک هفته‌اش را اعلام کرد؛ و این مبلغ آنقدر هست که شاید خیلی‌ها را به فکر تغییر شغل بیاندازد.


صدای استرالیا- یک کنترل کننده ترافیک در سیدنی، میزان درآمد یک هفته‌اش را اعلام کرد؛ و این مبلغ آنقدر هست که شاید خیلی‌ها را به فکر تغییر شغل بیاندازد.

این خانم مامور کنترل ترافیک که با حساب @taheraraedd در تیک‌تاک فعالیت می‌کند، با انتشار ویدیویی، جزییات کار یک هفته‌اش را به نمایش گذاشت.

بر اساس این ویدیو، وی برای شیفت کاری ۱۲ ساعته روز دوشنبه، ۵۲۰ دلار؛ برای ده ساعت کار در سه‌شنبه، ۴۹۵ دلار و برای ۱۳ ساعت کاری در چهارشنبه ۶۰۰ دلار درآمد کسب کرده است.

چهار ساعت کار در روز پنج‌شنبه ۳۰۰ دلار و ۲۰ دقیقه در روز جمعه هم ۱۰۰ دلار به جیب او سرازیر کرده است.

در مجموع این مامور کنترل ترافیک فقط به ازای ۴۰ ساعت کار در هفته، ۲۰۱۵ دلار درآمد داشته است.

ویدیویی که او منتشر کرده بیش از ۳۹۵ هزار بار دیده شده و نظرهای متعددی هم در پای آن نوشته شده؛ از جمله اینکه یکی از کاربران نوشته: می‌خواهم درس خواندن را رها کنم و به جایش به این کار بپردازم.

برخی هم گفته‌اند که مشخص نیست درآمد اعلام شده، پس از کسر مالیات است یا پیش از کسر مالیات.

اما اگر به این فکر افتاده‌اید که برای این شغل درخواست بدهید و رزومه بفرستید، باید بدانید که برخی کارکنان این بخش، پیش از این از ناپایدار بودن وضعیت شغلی و سختی کارشان اظهار نارضایتی کرده بودند.

یکی از این افراد به نام ماریا کفالاس یک ویدیوی تیک‌تاک را به اشتراک گذاشت که در آن نکات منفی کنترل ترافیک، از جمله ایستادن زیر باران در طول شیفت کاری و نداشتن هیچ کاری به مدت چهار هفته صحبت کرده بود.

منبع: ۷ نیوز


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه