وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 4 May 2024
» اجتماعی » خنثی‌سازی حمله تروریستی در ملبورن/۳ ترکیه‌ای تبار دستگیر شدند

تاریخ انتشار : 1397/08/29 - 12:10

خنثی‌سازی حمله تروریستی در ملبورن/۳ ترکیه‌ای تبار دستگیر شدند

صدای استرالیا – پلیس فدرال استرالیا موفق شد با دستگیری سه شهروند این کشور با تبار ترکیه‌ای، طرح یک حمله تروریستی مرگبار در ملبورن را خنثی کند.

خنثی‌سازی حمله تروریستی در ملبورن

صدای استرالیا – پلیس فدرال استرالیا موفق شد با دستگیری سه شهروند این کشور با تبار ترکیه‌ای، طرح یک حمله تروریستی مرگبار در ملبورن را خنثی کند.

پلیس فدرال استرالیا این عملیات گسترده را با همکاری پلیس ایالت ویکتوریا انجام داده و با صدور اطلاعیه‌ای در این خصوص عنوان کرده است که این سه نفر در حال طرح‌ریزی یک حمله تروریستی بودند که در جریان آن قصد داشتند تا جایی که می‌توانند آدم بکشند.

به گفته پلیس، این سه نفر صبح که در حال فراهم‌سازی مقدمات حمله تروریستی بودند، امروز سه‌شنبه در سه نقطه مختلف ایالت ویکتوریا دستگیر شده‌اند.

افراد دستگیر شده شامل یک مرد ۳۰ ساله از منطقه دالاس در شمال ملبورن، یک مرد ۲۶ ساله از منطقه کمپ‌برفیلد و یک مرد ۲۱ ساله از منطقه گرین‌ویل بوده‌اند.

پلیس گفته است که این سه نفر هنوز محل نهایی انجام حمله تروریستی خود را مشخص نکرده بودند اما به طور قطع برای مقاصد شوم خود به دنبال یک محل شلوغ می‌گشتند.

پلیس فدرال استرالیا از ماه مارس این سه نفر را تحت نظر داشته است و طی هفته‌های اخیر متوجه بیشتر شدن فعالیت آنها شده بود.

پلیس تصریح کرده است که این سه نفر شهروندان استرالیایی با تبار ترکیه‌ای هستند و پاسپورت هر سه آنها طی ماه‌های اخیر باطل شده است.

منبع: روزنامه گاردین


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه