وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024
» اجتماعی » خبر فوری؛ اعلام شرایط فاجعه در ایالت ویکتوریا؛ مقررات منع رفت و آمد شبانه در کلانشهر ملبورن

تاریخ انتشار : 1399/05/12 - 9:33

خبر فوری؛ اعلام شرایط فاجعه در ایالت ویکتوریا؛ مقررات منع رفت و آمد شبانه در کلانشهر ملبورن

صدای استرالیا – نخست وزیر ایالت ویکتوریا با اعلام شرایط فاجعه (state of disaster) در این ایالت از آغاز محدودیت‌های شدید از ساعت 6 بعدزاظهر امروز یکشنبه خبر داد.

رسوایی جنسی که منجر به آغاز موج دوم شیوع کرونا شد

صدای استرالیا – نخست وزیر ایالت ویکتوریا با اعلام شرایط فاجعه (state of disaster) در این ایالت از آغاز محدودیت‌های شدید از ساعت ۶ بعدزاظهر امروز یکشنبه خبر داد.

دنیل اندروز دقایقی پیش در جریان کنفرانس خبری روزانه خود گفت: از ساعت ۶ بعدازظهر امروز یکشنبه دوم اوت من اعلام شرایط فاجعه در سراسر ویکتوریا می‌کنم و این علاوه بر شرایط اضطراری است که در حال حاضر وجود دارد. این بدان معنی است که پلیس و دیگر نهادها از قدرت بیشتری برخوردار خواهند بود.

وی تصریح کرد: محدودیت‌های بیشتری برای چهار دلیل خروج از خانه اعمال می‌شود و ساکنان ویکتوریا نمی‌توانند از پنج کیلومتری محل سکونت خود دورتر شوند و تنها یک نفر می‌تواند تنها یک بار در روز به خرید برود. در همین حال مردم برای ورزش کردن در شعاع پنج کیلومتری محل سکونت خود تنها یک ساعت اجازه دارند.

نخست وزیر ایالت ویکتوریا همچنین از اعمال مقررات متع تردد شبانه در کلانشهر ملبورن خبر داد و گفت: از ساعت هشت امشب مقررات منع رفت و آمد اجرایی خواهد شد و این ممنوعت تا اطلاع ثانوی از ساعت هشت شب آغاز و تا ساعت پنج صبح روز بعد ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: در این فاصله زمانی مردم تنها می‌توانند برای رفت و آمد به محل کار خود و یا دریافت و ارائه خدمات درمانی و مراقبتی از خانه خارج شوند.


برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.


دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه