وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024
» اجتماعی » ابتلای بیش از ۶۵۰ نفر به ویروس کرونا و احتمال آغاز فاز ۴ قرنطینه در ویکتوریا

تاریخ انتشار : 1399/05/12 - 8:20

ابتلای بیش از ۶۵۰ نفر به ویروس کرونا و احتمال آغاز فاز ۴ قرنطینه در ویکتوریا

صدای استرالیا – شمار مبتلایان به ویروس کرونا طی 24 ساعت گذشته در ایالت ویکتوریا به بیش از 650 نفر رسیده و انتظار می‌رود دولت از آغاز فاز چهارم قرنطینه در این ایالت خبر دهد.


صدای استرالیا – شمار مبتلایان به ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در ایالت ویکتوریا به بیش از ۶۵۰ نفر رسیده و انتظار می‌رود دولت از آغاز فاز چهارم قرنطینه در این ایالت خبر دهد.

شبکه خبری ای‌بی‌سی اعلام کرده است که بر اساس گزارش‌های دریافتی طی شبانه روز گذشته بیش از ۶۵۰ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در ایالت ویکتوریا ثبت شده است و دنیل اندروز، نخست وزیر ویکتوریا در جریان کنفرانس مطبوعاتی بعدازظهر امروز و یا فردا از اعمال محدودیت‌های شدیدتر خبر خواهد داد.

این گمانه‌زنی‌ها پس از آن انجام می‌شود که قرنطینه سه هفته‌ای ساکنان ایالت ویکتوریا تاثیری در کاهش شمار مبتلایان به ویروس کرونا نداشته است.

گفته شده است که محدودیت‌های شدیدتر بر خرده‌فروشی‌ها، مراکز تلفن و کشتارگاه‌ها اعمال خواهد شد و این در حالی است که رستوران‌ها و کافه‌ها همچنان به ضصورت بیرون‌بر اجازه فعالیت خواهند داشت.

در همین حال بر اساس محدودیت‌های جدید، سیستم حمل و نقل عمومی همچنان فعال خواهد بود اما فعالیت تاکسی‌ها و اوبر محدودتر خواهد شد.

روزنامه د آستریلین نیز گزارش داده است که محدودیت‌های جدید ممکن است همانند مدودیت‌های شدید اعمال شده در نیوزلند باشد و بر اساس آن تمامی فعالیت‌ها و کسب‌ و کارهای‌ غیرضروری تعطیل خواهند شد.

این روزنامه همچنین به نقل از دن تهان، وزیر آموزش استرالیا گفته است که دولت فدرال از اعمال فاز چهارم قرنطینه در ایالت ویکتوریا حمایت می‌کند.

دیلی میل نیز گزارش داده است که درصورت ورود ایالت ویکتوریا به فاز چهارم قرنطینه تنها سوپرمارکت‌ها، داروخانه‌ها و مراکز خدماتی ضروری باز خواهند بود و باقی کسب و کارها تعطیل خواهند شد.

در همین حال مردم تنها مجاز به تردد در منطقه محل سکونت خود خواهند بود و شمار افراد در سوپرمارکت‌ها نیز محدودتر خواهد شد.

یکی دیگر از تدابیر دولت برای برخورد با متخلفان استفاده از تکنولوژی تشخیص پلاک خودروها خواهد بود تا کسانی که ترددهای غیرضروری انجام می‌دهند شناسایی شوند.


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه