وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 8 May 2024
» اخبار » جذاب‌ترین نقاط برای تعطیلات از دید استرالیایی‌ها

تاریخ انتشار : 1402/10/01 - 12:54

جذاب‌ترین نقاط برای تعطیلات از دید استرالیایی‌ها

صدای استرالیا– مقصدهای مورد علاقه استرالیایی‌ها برای تعطیلات مشخص شده است. بر اساس داده‌های دریافتی از “بیمه‌ مسافرتی بوپا” چمدان‌ها […]

جذاب‌ترین نقاط برای تعطیلات از دید استرالیایی‌ها

صدای استرالیا– مقصدهای مورد علاقه استرالیایی‌ها برای تعطیلات مشخص شده است. بر اساس داده‌های دریافتی از “بیمه‌ مسافرتی بوپا” چمدان‌ها برای پروازهای طولانی‌ به بریتانیا و ایالات متحده، همراه با مقاصد گرمسیری‌تر و نزدیک‌تر در حال بسته‌ شدن هستند.

در زیر از شماره ۱۰ تا یک این مقاصد جذاب برای تعطیلات استرالیایی‌ها آمده است:

۱۰٫ فیلیپین. فیلیپین به خاطر سواحل و شهرهایش شناخته شده است و رتبه دهم این لیست را به خود اختصاص داده است. بیمه مسافرتی بوپا گفت که این کشور و همچنین ژاپن برای افراد ۵۶ تا ۶۵ ساله محبوب ترین هستند.

۹٫ ژاپن. ژاپن، نهمین نقطه پرطرفدار است. در همین حال ادعاهایی هم درباره این مقصد فاش شده است. از چمدانها و وسایل شخصی گم یا دزدیده شده تا هزینه‌های پزشکی و بیمارستانی و مطالبات مربوط به برنامه‌های سفر مختل شده از جمله تاخیر در سفر، حمل و نقل جایگزین، هزینه‌های کنسلی و سپرده‌های گم شده، 

از سوی این شرکت بیمه مسافرتی عنوان شده‌اند.

۸٫ سنگاپور. سنگاپور با بندر خیره کننده، مراکز خرید و پارک‌های موضوعی، در رتبه هشتم قرار گرفت. 

۷٫ فیجی. فیجی طبق گفته این شرکت بیمه، افرادی که بین ۴۰ تا ۵۰ سال سن دارند، ترجیح می‌دهند در فیجی و تایلند استراحت کنند.

۶٫ تایلند. تایلند، با استراحتگاه‌های تعطیلات و شهرهای شلوغ خود، یکی از نقاط مهم سفر برای استرالیایی‌ها است. 

۵٫خود استرالیا. استرالیایی‌ها الزاما مجبور نیستند برای تعطیلات به خارج از کشور بروند. این شرکت دریافته که استراحت کردن در کشور پنجمین تعطیلات پرطرفدار است. 

۴٫ انگلستان. یکی از نقاط داغ تعطیلات برای استرالیایی‌ها این کشور است. بریتانیا، با شهرهای بزرگ و مناظر جذابش، ممکن است راه طولانی برای سفر باشد، اما یکی از نقاط مهم تعطیلات استرالیایی‌ها است.

۳٫ نیوزیلند. یک پرش کوتاه بر فراز تاسمانی. نیوزیلند، سومین مقصد پربازدید است. 

۲٫ ایالات متحده. طبق این گزارش، گروه سنی ۲۱ تا ۲۵ ساله به دلیل جذابیت‌ها و هالیوود، بیشترین پرواز را به ایالات متحده انجام می‌دهند و این کشور به دومین نقطه در شمارش معکوس رسیده است. 

۱٫ اندونزی. جای تعجبی ندارد که برترین نقطه تعطیلات استرالیا، اندونزی است. بوپا گفته که مقرون به صرفه بودن آن را به بهترین نقطه برای تعطیلات برای برخی از افراد زیر ۲۰ سال تبدیل کرده است.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , فرهنگی
ارسال دیدگاه