وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | Tuesday 19 March 2024
» اخبار » تیم ملی والیبال زنان ایران دوباره استرالیا را شکست داد

تاریخ انتشار : 1397/06/31 - 11:56

تیم ملی والیبال زنان ایران دوباره استرالیا را شکست داد

صدای استرالیا - تیم ملی والیبال زنان ایران روز گذشته (جمعه) بار دیگر در مرحله پلی آف جام کنفدراسیون آسیا برابر استرالیا به پیروزی رسید.

تیم ملی والیبال زنان ایران دوباره استرالیا را شکست داد

صدای استرالیا – تیم ملی والیبال زنان ایران روز گذشته (جمعه) بار دیگر در مرحله پلی آف جام کنفدراسیون آسیا برابر استرالیا به پیروزی رسید.

مرحله پلی آف ششمین دوره از مسابقات جام کنفدراسیون والیبال زنان آسیا روز گذشته جمعه ۳۰ شهریور در حالی آغاز شد که ملی پوشان ایرانی برای دومین بار مقابل استرالیا قرار گرفتند.

این دو تیم که در مرحله مقدماتی هم با قرارگرفتن در یک گروه به مصاف هم رفته بودند، روز گذشته هم مجددا مقابل یکدیگر قرار گرفتند و یک بار دیگر ایران به پیروزی رسید.

شاگردان اکرم قهرمانی که در مرحله مقدماتی هم این تیم را با نتیجه سه بر صفر شکست داده بودند، با نتیجه سه بر یک پیروزی شان را تکرار کردند.

تیم ایران بازی را با ترکیب سودابه باقرپور، شبنم علیخانی، ندا چملانیان، مائده برهانی، تهمینه درگذنی، منا آشفته و نگار کیانی (لیبرو) آغاز کرد.

تیم ملی کشورمان در ادامه مسابقات و برای کسب عنوان پنجم تا هشتمی امروز باید مقابل برنده فیلیپین و کره جنوبی به میدان برود.

مسابقات جام کنفدراسیون والیبال زنان آسیا از ۲۵ شهریور در شهر ناخون راچسیما کشور تایلند آغاز شده است و تا یکم مهر ادامه دارد.

تیم ملی والیبال ایران در دوره گذشته این مسابقات در رده ششم قرار گرفت.

منبع: ایرنا


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , ورزشی , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه