وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 9 May 2024
» اخبار » توزیع ووچرهای کمک‌هزینه اقامت در نیوساوت‌ولز آغاز شد

تاریخ انتشار : 1400/12/03 - 7:33

توزیع ووچرهای کمک‌هزینه اقامت در نیوساوت‌ولز آغاز شد

صدای استرالیا– تمامی بزرگسالان اهل نیوساوت‌ولز، می‌توانند برای دریافت ووچرهای اقامت به منظور سپری کردن تعطیلات آینده خود درون همین […]

توزیع ووچرهای کمک‌هزینه اقامت در نیوساوت‌ولز آغاز شد

صدای استرالیا– تمامی بزرگسالان اهل نیوساوت‌ولز، می‌توانند برای دریافت ووچرهای اقامت به منظور سپری کردن تعطیلات آینده خود درون همین ایالت، درخواست بدهند.

از دیروز (دوشنبه) ووچرهای ۵۰ دلاری کمک‌هزینه رزرو اماکن اقامتی در اختیار شهروندان نیوساوت‌ولز قرار گرفته است.

این ووچرها که به منظور سرعت بخشیدن ترمیم اقتصاد گردشگری پس از کووید-۱۹ طراحی شده، بخشی از برنامه ۲۵۰ میلیون دلاری دولت با عنوان Stay NSW است و به شهروندان امکان می‌دهد که درون خود نیوساوت‌ولز به سفر بپردازند.

استوارت آیرس، وزیر گردشگری نیوساوت‌ولز گفت: این ووچرها یک مشوق فوق‌العاده برای شهروندان نیوساوت‌ولزی است که از خانه‌ها خارج شوند و به کشف زیبایی‌های خارق‌العاده طبیعی و فرهنگی ایالت‌شان بپردازند یا حتی مانند یک توریست، اقامت تفریحی در سیدنی به عنوان یکی از بهترین مناطق تجاری مرکزی جهان را تجربه کنند.

ارایه این ووچرها به صورت تدریجی توسط دولت‌های ناحیه‌های محلی انجام می‌شود و تمامی شهروندان تا سوم مارس به آنها دسترسی خواهند داشت.

شهروندان به منظور دریافت ووچرهای مذکور باید از طریق اپلیکیشن یا وب‌سایت خدمات نیوساوت‌ولز درخواست خود را ارایه دهند.

بر خلاف Dine and Discover، از این ووچرهای اقامتی می‌توان به همراه دوستان و فامیل هم استفاده کرد. به این ترتیب، افراد می‌توانند بدون محدودیت، ووچرهای خود و دوستان یا افراد خانواده را روی هم بگذارند و از آنها به صورت یکجا استفاده کنند.
ووچرهای اقامتی مذکور تا ۹ اکتبر اعتبار دارند.

 

منبع: ۷ نیوز


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی
ارسال دیدگاه