وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 28 April 2024
» اجتماعی » پایان دوره توصیه کار از خانه؛ زدن ماسک در دفاتر کار ویکتوریا دیگر الزامی نیست

تاریخ انتشار : 1400/12/03 - 11:35

پایان دوره توصیه کار از خانه؛ زدن ماسک در دفاتر کار ویکتوریا دیگر الزامی نیست

صدای استرالیا– توصیه «کار از خانه» دولت ویکتوریا، از ساعت ۱۱:۵۹ شب جمعه پایان می‌یابد و پس از آن، زدن […]

پایان دوره توصیه کار از خانه؛ زدن ماسک در دفاتر کار ویکتوریا دیگر الزامی نیست

صدای استرالیا– توصیه «کار از خانه» دولت ویکتوریا، از ساعت ۱۱:۵۹ شب جمعه پایان می‌یابد و پس از آن، زدن ماسک در اماکن سرپوشیده از جمله دفاتر کار، دیگر اجباری نخواهد بود.

مارتین فولی، وزیر بهداشت ویکتوریا، این تغییرات را صبح امروز و به همراه خبر افت موارد بستری در بیمارستان و افزایش نرح واکسیناسیون دوز سوم، اعلام کرد.

به این ترتیب، از این پس زدن ماسک در سرویس‌های حمل و نقل عمومی، تاکسی‌ها و سرویس‌های تاکسی اینترنتی و اشتراک سفر، هواپیما‌ها، داخل سالن‌های سرپوشیده فرودگاهی و در زمان بازدید از بیمارستان‌ها یا مراکز نگهداری و مراقبت سرپوشیده ضرورت خواهد داشت.

البته برخی کارکنان، از جمله در اماکن پذیرایی، فروشگاه‌ها، دادگاه‌ها، دادگستری و مراکز اصلاح و تربیت نیز باید ماسک بزنند.

دانش‌آموزان سال سوم به بالا در دبستان و پرسنل دبستان و مراکز نگهداری از خردسالان نیز ملزم به زدن ماسک هستند. اما در دبیرستان‌ها دیگر ماسک زدن اجباری نیست.

افرادی که در رویدادهایی با بیش از ۳۰ هزار شرکت کننده کار می‌کنند نیز موظف به زدن ماسک هستند.

همچنین در شرایط خاص، مانند افرادی که به کووید-۱۹ مبتلا هستند، یا افرادی که با فرد بیمار در تماس نزدیک بوده‌اند و می‌خواهند از خانه خارج شوند، ملزم به زدن ماسک خواهند بود.

بر اساس اعلام دولت، بیمارستان‌های عمومی می‌توانند از روز دوشنبه، ۲۸ فوریه، انجام عمل‌های جراحی انتخابی را از سر بگیرند و بیمارستان‌های خصوصی نیز امکان خواهند داشت که با ۱۰۰ درصد ظرفیت پیش از دوران همه‌گیری، کار کنند.

منبع: ۹ نیوز


برچسب ها : ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه