وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024
» اخبار » تخفیف‌های مالیاتی تمدید می‌شود

تاریخ انتشار : 1400/08/24 - 8:43

تخفیف‌های مالیاتی تمدید می‌شود

صدای استرالیا– دولت موریسون قصد دارد معافیت‌های مالیاتی را تمدید کند که میلیون‌ها استرالیایی هزار دلار از این تصمیم منتفع […]

تخفیف‌های مالیاتی تمدید می‌شود

صدای استرالیا– دولت موریسون قصد دارد معافیت‌های مالیاتی را تمدید کند که میلیون‌ها استرالیایی هزار دلار از این تصمیم منتفع می‌شوند.

در حالی که هر دو حزب اصلی برای انتخابات فدرال آماده می‌شوند، دولت برگ انتخاباتی جدیدی از آستین درآورده و قصد دارد دوره معافیت‌های مالیات بر درآمد را که ماه ژوئن آینده به پایان می‌رسد، تمدید کند.

جبران مالیاتی برای درآمدهای پایین و متوسط، موجب می‌شود که کسانی که بین ۴۸ هزار تا ۹۰ هزار درآمد دارند، حداکثر تا ۱۰۸۰ دلار تخفیف مالیاتی بگیرند.

سایمون بیرمینگام، وزیر امور مالی گفت: مردم می‌توانند روی این حساب کنند که مالیات‌ها در دولت‌ لیبرال-‌ملی پایین‌تر از دولت حزب کارگر خواهد بود.

از سوی دیگر، آنتونی آلبانیز، رهبرحزب کارگر نیز گفت که این حزب از هر گونه حمایت از افراد با درآمد پایین و متوسط استقبال می‌کند.

سازمان امور مالیاتی استرالیا اعلام کرد که افراد با درآمد ۴۸ هزار و یک دلار تا ۹۰ هزار دلار، مشمول تخفیف کامل ۱۰۸۰ دلاری می‌شوند.

همچنین شهروندانی که بین ۹۰ هزار و یک دلار تا ۱۲۶ هزار دلار درآمد دارند ۱۰۸۰ دلار منهای ۳ سنت به ازای هر دلار درآمد بالای ۹۰ هزار دلار تخفیف خواهند گرفت.

منبع: ۹ نیوز


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی
ارسال دیدگاه