وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024
» اجتماعی » بیشترین جایزه بخت‌آزمایی تاریخ استرالیا: ۱۵۰ میلیون دلار

تاریخ انتشار : 1398/06/26 - 12:30

بیشترین جایزه بخت‌آزمایی تاریخ استرالیا: ۱۵۰ میلیون دلار

صدای استرالیا – پنجشنبه گذشته قرعه‌کشی لاتاری پاوربال برگزار شد و هیچکس برنده جایزه اول این بخت‌آزمایی نشد و همین امر باعث شد تا جایزه این بخت‌آزمایی به این هفته منتقل شده و مجموع آن به 150 میلیون دلار برسد.


 صدای استرالیا – پنجشنبه گذشته قرعه‌کشی لاتاری پاوربال برگزار شد و هیچکس برنده جایزه اول این بخت‌آزمایی نشد و همین امر باعث شد تا جایزه این بخت‌آزمایی به این هفته منتقل شده و مجموع آن به ۱۵۰ میلیون دلار برسد.

طی هشت هفته گذشته کسی برنده جایزه اول بخت‌آزمایی پاوربال نشده است و همین امر باعث شده تا جایزه نخست این هفته به ۱۵۰ میلیون دلار برسد.

به گفته برونوین اسپنسر، سخنگوی لاتاری، در ۱۲ ماه گذشته ما چندین بار شاهد جک‌پات شدن جایزه پاوربال بودیم و رسیدن رقم جایزه به ۱۵۰ میلیون دلار در تاریخ لاتاری استرالیا سابقه نداشته است.

در آگوست ۲۰۱۸ برای اولین بار در تاریخ لاتاری استرالیا یک نفر برنده جایزه ۱۰۰ میلیون دلاری شد. سپس در ماه ژانویه سال جاری یک زن اهل سیدنی جایزه اول پاوربال شد و ۱۰۷ میلیون دلار به خانه برد.

شش ماه بعد از آن یعنی در ماه جولای جایزه پاوربال به ۱۱۰ میلیون دلار رسید که سه نفر بطور مشترک برنده آن شدند و هر یک صاحب ۳۶ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار شدند.

اگر این جایزه ۱۵۰ میلیون دلاری نصیب یک نفر شود بزرگترین جایزه لاتاری در تاریخ استرالیا خواهد بود که به یک نفر می‌رسد.

قرعه کشی پاوربال روز پنجشنبه ۱۹ سپتامبر انجام می‌شود.

منبع: ۹ نیوز


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه