وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024
» اخبار » بریزبین با پشت سر گذاشتن ملبورن پایتخت فرهنگی استرالیا می‌شود

تاریخ انتشار : 1398/08/03 - 19:11

بریزبین با پشت سر گذاشتن ملبورن پایتخت فرهنگی استرالیا می‌شود

صدای استرالیا – شهر بریزبین با دارا بودن هتل‌هایی در کلاس جهانی، غذاهای عالی و زیست‌های شبانه پررونق به سرعت در حال تبدیل شدن به پایتخت فرهنگی استرالیاست.


صدای استرالیا – شهر بریزبین با دارا بودن هتل‌هایی در کلاس جهانی، غذاهای عالی و زیست‌های شبانه پررونق به سرعت در حال تبدیل شدن به پایتخت فرهنگی استرالیاست.

بریزبین به عنوان سومین شهر معروف استرالیا اغلب در سایه ملبورن و سیدنی بوده اما پایتخت کوئینزلند این شانس را دارد تا در روزهای باقی مانده از ماه اکتبر با بهره بردن از رویدادهای هنری، مد و لباس و سایر سرگرمی‌ها  تبدیل به ستاره‌ای درخشان شود.

این شهر در روزهای باقی مانده از ماه اکتبر میزبان رویدادهایی از مراسم‌های مد و لباس، موسیقی و نمایش آثار نقاشی است و با بهره بردن از هتل‌های لوکس، غذاهای عالی و زیست‌های شبانه پررونق خود از جذابیت کافی برای جذب گردشگران داخلی از سایر شهرهای استرالیا دارد.

برهمین اساس ماه مد بریزبین و جایزه نقاشی پورتریت، تقویم اکتبر بریزبین را به خود اختصاص داده‌اند و جمعیت زیادی را برای حضور در این مراسم‌ها به خود جذب می‌کنند.

دیلی میل در همین رابطه به معرفی بهترین رویدادهای بریزبین در روزهای باقی مانده از ماه اکتبر پرداخته است:

مد و لباس:

در چهار سال گذشته BFM  اقدام به برگزاری نمایشگاه مد و لباس در بریزبین کرده و امسال نیز میدان بریزبین و کوئین استریت مال میزبان رویدادهایی هستند که توسط وتنرگاردن و BFM  برگزار می‌شوند.  در این رویداد طراحان لباس داخلی جدیدترین محصولات خود را به نمایش گذاشته، کارگاه‌های آموزشی برگزار شده و جلسات گفتگو در مورد فرصت‌های توسعه صنعت مد نیز برگزار می‌شود.

هنر:

پاورهاوس بریزبین تا انتهای ماه اکتبر میزبان مراسم جایزه پورتریت است که در آن آثار هنرمندان استرالیایی به نمایش گذاشته شده است.  بیش از ۵۰۰ هنرمند آثار خود را برای نمایش در این رویداد معرفی کرده بوند اما در نهایت ۱۰۰ اثر به بخش پایانی آن راه یافته‌اند.

هتل‌ها:

در روزهای باقی مانده از ماه اکتبر هتل‌های شهر بریزبین نیز مکانی مناسب برای اقامت گردشگران هستند.

موسیقی:

موزه بریزبین در سیتی هال میزبان رویدادی است که در آن مراجعه کنندگان می‌توانند موسیقی سه دهه از سال ۱۹۸۹ تا ۲۰۱۹ این شهر را تجربه کنند. این رویداد نشان می‌دهد که صنعت موسیقی بخشی از ستون فقرات فرهنگی بریزبین است. این رویداد می‌تواند فعالان عرصه موسیقی استرالیا را به بریزبن بکشاند.

غذا:

در کنار رودخانه شهر بریزبین سالن‌های غذا خوری وجود دارند که گردشگران می‌توانند در آنها با خیالی راحت به تماشای غروب آفتاب بنشینند و از غذاهای لذیذ لذت ببرند.

منبع: دیلی میل


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , فرهنگی , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه