وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 2 May 2024
» اجتماعی » بدترین کودک آزار استرالیا به ۳۶ سال زندان محکوم شد

تاریخ انتشار : 1402/09/30 - 1:18

بدترین کودک آزار استرالیا به ۳۶ سال زندان محکوم شد

صدای استرالیا - دادگاه عالی استرالیای جنوبی جاد ویلیام را که از او به عنوان یکی از بدترین کودک‌آزاران استرالیا نام برده می‌شود، به تحمل 36 سال زندان محکوم کرد.


صدای استرالیا – دادگاه عالی استرالیای جنوبی جاد ویلیام را که از او به عنوان یکی از بدترین کودک‌آزاران استرالیا نام برده می‌شود، به تحمل ۳۶ سال زندان محکوم کرد.

این یکی از سختگیرانه‌ترین احکام صادر شده برای کودک‌آزاری در تاریخ استرالیا محسوب می‌شود.

جاد ویلیام بروکر، ۴۱ ساله، روز چهارشنبه به تحمل ۳۶ سال زندان از جمله ۲۹ سال زندان بدون آزادی مشروط محکوم شد، حکمی که پس از اعتراف به ۱۸۲ جرم، از جمله انتشار موارد استثمار و آزار جنسی کودکان صادر شد.

قاضی آدام کیمبر گفت که بسیاری از توهین‌ها و تجاوزات او که طی چند سال اتفاق افتاد، صریح و فسادآمیز بود.

او در دادگاه عالی استرالیای جنوبی گفت: وقتی کودکان قربانی آزار جنسی می‌شوند، تمام جامعه تحقیر می‌شود. این امر آسیب پذیرترین افراد جامعه ما را هدف قرار داده است.

قربانیان بروکر پسرانی بودند که چند نفر از آنها را شخصاً ملاقات کرده و قربانی اعمال جنسی او شدند. او فیلم‌های ضبط شده‌ای از آمیزش جنسی خود با چند پسر را پخش کرد و با گروهی از بزرگسالان همفکر خود به اشتراک گذاشت.

قربانیان او شامل پسرانی در آدلاید، نیوساوت ولز و حتی ایالات متحده بودند.

به گفته دادگاه، بروکر HIV مثبت بود و به دیگر کودکان‌آزاران تمایل خود را برای آلوده کردن بچه‌ها به ویروس ایدز ابراز کرده بود.

منبع: ۹ نیوز


برچسب ها : ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه