وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024
» اخبار » بازگشایی فروشگاه‌های اپل در استرالیا

تاریخ انتشار : 1399/02/18 - 12:39

بازگشایی فروشگاه‌های اپل در استرالیا

صدای استرالیا- اپل پس از هفت هفته تعطیلی فروشگاه‌هایش به دلیل بحران کرونا، فروشگاه‌های خود را در استرالیا بازگشایی کرد.

بازگشایی فروشگاه‌های اپل در استرالیا

صدای استرالیا– اپل پس از هفت هفته تعطیلی فروشگاه‌هایش به دلیل بحران کرونا، فروشگاه‌های خود را در استرالیا بازگشایی کرد.

این غول فناوری آمریکایی مجبور شد در واکنش به آغاز همه‌گیری کرونا، ۲۱ فروشگاه خود را در استرالیا تعطیل کند، اما با کاهش نرخ ابتلا به کووید-۱۹ در این کشور، اپل اعلام کرد آماده خوشامدگویی به مشتریان است. سخنگوی شرکت اپل در گفتگو با ۹News گفت فروشگاه‌ها برای اطمینان از حفظ سلامت مشتریان و کارمندان با درنظر گرفتن تمهیدات ایمنی مازاد شامل کنترل دمای بدن، فاصله‌گذاری اجتماعی و برنامه کاری تنظیم‌شده آغاز به کار می‌کنند.

سخنگوی اپل همچنین اعلام کرد وضعیت فروشگاه‌ها پس از بازگشایی هیچ شباهتی به وضعیت عادی سابق نخواهند داشت و هرفردی که وارد فروشگاه‌ها می‌شود باید تست حرارتی بدهد. همچنین پروتکل‌های فاصله‌گذاری اجتماعی به معنی آن است که تنها افراد محدودی می‌توانند همزمان به فروشگاه‌ها وارد شوند و ممکن است ورود مشتریان به داخل فروشگاه با تاخیر مواجه شود. اپل توصیه کرد مشتریان تا حد امکان از خدمات آنلاین استفاده شرکت استفاده کنند.

شرکت اپل همزمان با آغاز قرنطینه و دورکاری استرالیایی‌ها، تمامی خدمات پشتیبانی و فنی خود را به صورت آنلاین در اختیار مشتریان قرار داد. اکنون که کاربران اپل امکان بازگشت به فروشگاه‌ها را به دست آورده‌اند انتظار می‌رود جمعیت متقاضیان پشتیبانی فنی با جهشی قابل توجه مواجه شوند. با این همه اپل به کاربران خود هشدار داده‌ است که حتما پیش از مراجعه وقت بگیرند.

منبع: دیلی‌میل

 


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی
ارسال دیدگاه