وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024
» اخبار » استرالیایی‌ها حاضرند برای نگهداری از حیوانات خانگی اجاره بیشتری بدهند

تاریخ انتشار : 1399/04/03 - 10:12

استرالیایی‌ها حاضرند برای نگهداری از حیوانات خانگی اجاره بیشتری بدهند

صدای استرالیا- نتایج نظرسنجی جدیدی نشان می‌دهد بیشتر استرالیایی‌ها برای نگهداری از حیوانات خانگی خود اجاره بهای بیشتری می‌پردازند و خانه‌های خود را براساس راحتی حیواناتشان انتخاب می‌کنند.

استرالیایی‌ها حاضرند برای نگهداری از حیوانات خانگی اجاره بیشتری بدهند

صدای استرالیا– نتایج نظرسنجی جدیدی نشان می‌دهد بیشتر استرالیایی‌ها برای نگهداری از حیوانات خانگی خود اجاره بهای بیشتری می‌پردازند و خانه‌های خود را براساس راحتی حیواناتشان انتخاب می‌کنند.

در نظرسنجی شرکت «اسکرچ پت فود» بیش از ۲۰ هزار استرالیایی مشارکت کردند و تصویری واضح از احساس خود نسبت به ۴٫۸ میلیون سگی که در استرالیا زندگی می‌کنند و بهایی که حاضرند برای راحتی آنها بپردازند، ترسیم کردند. براساس نتایج به دست آمده، ۸۵ درصد از مشارکت‌کنندگان درصورتی که خانه‌ای برای نگهداری از سگشان مناسب باشد و فضای کافی برای زندگی سگ‌ها داشته باشد، حاضرند پنج درصد اجاره بهای بیشتری بپردازند، درحالی که ۲۴ درصد از آنها اعتراف کردند درباره نگهداری از حیوانات خانگی در خانه به صاحب‌خانه خود دروغ می‌گویند.

نتایج نظرسنجی همچنین نشان می‌دهد تعداد قابل توجهی از افراد، درحدود ۷۸ درصد از آنها، سگ‌هایشان را به تخت خود راه می‌دهند. همچنین از هر سه استرالیایی، دو نفر بیش از ۶ ساعت از روز خود را با سگش سپری می‌کند، رقمی که احتمالا تحت تاثیر مقررات محدودیت رفت و آمد و دورکاری افزایش یافته است. نظرات ثبت شده استرالیایی‌ها نشان داد سگ‌ها بیشتر به عنوان فرزند خانواده درنظر گرفته می‌شوند تا حیوانات خانگی، به صورتی که بیش از نیمی از استرالیایی‌ها به صورت ماهانه برای سگ‌های خود اسباب‌بازی جدیدی می‌خرند و ۸۱ درصد از سگ‌ها هرسال زیر درخت کریسمس هدیه‌ای به نام خود دارند.

همچنین زمانی که نظر افراد درباره آموزش و درس‌های مربوط به فرمانبرداری حیوانات پرسیده شد، ۹۱ درصد از آنها اعلام کردند افرادی که برای اولین بار مسئولیت یک حیوان خانگی را به عهده می‌گیرند، باید دوره‌های اجباری آموزش را بگذرانند تا از نگهداری بی‌نقص از حیوانات خانگی اطمینان حاصل شود.

منبع: دومِین


برچسب ها :
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی
ارسال دیدگاه