وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024
» اخبار » ازدواج رسمی وزیر خارجه استرالیا با حضور میهمانان ویژه

تاریخ انتشار : 1402/12/27 - 3:00

ازدواج رسمی وزیر خارجه استرالیا با حضور میهمانان ویژه

صدای استرالیا - پنی وانگ، وزیر امور خارجه استرالیا که قبلاً به طور علنی نامزدی خود را تایید کرده بود، در یک مراسم خیره کننده با پارتنر قدیمی خود ازدواج کرد.


صدای استرالیا – پنی وانگ، وزیر امور خارجه استرالیا که قبلاً به طور علنی نامزدی خود را تایید کرده بود، در یک مراسم خیره کننده با پارتنر قدیمی خود ازدواج کرد.

پنی وانگ مراسم عروسی خود با سوفی آلواش، شریک دیرینه‌ زندگی‌اش را در زادگاهش آدلاید جشن گرفت.

وزیر امور خارجه در بیانیه‌ای گفت: خوشحالیم که بسیاری از خانواده‌ها و دوستانمان می‌توانند این روز خاص را با ما شریک شوند.

سناتور وانگ در مراسم عروسی یک کت و شلوار قرمز آتشین به تن کرد که نماد سنتی خوش شانسی، خوشبختی و آغاز یک زندگی خوب و عاری از ارواح شیطانی برای زوجین در عروسی‌های چینی است.

شریک زندگی او سوفی آلواش یک لباس مجلسی ساتن سفید با آستین‌های توری پوشیده بود و این زوج با انتشار یک عکس در رسانه‌ها روز بزرگ خود را ثبت کردند.

پس از سال‌ها اصلاحات سخت برای قانونی کردن ازدواج همجنس‌گرایان، سناتور وانگ سرانجام‌ توانست در شراب‌سازی وودساید مراسم خود را جشن بگیرد.

نخست وزیر آنتونی آلبانیزس که برای سخنرانی پیش از عروسی به آدلاید رفته بود، همراه با نامزدش جودی هایدون در این جشن شرکت کرد.

مارک باتلر، وزیر بهداشت و جی ودریل، سر وزیر سابق استرالیای جنوبی، دیگر شرکت‌کنندگان در این مراسم بودند.

سناتور وانگ که خود از پیشروان قانونی کردن ازدواج هم‌جنس گرایان بود در سال ۲۰۱۷ زمانی که سرانجام‌ استرالیایی‌ها به قانونی کردن این نوع ازدواج رای مثبت دادند، به گریه افتاد.

او گفته بود: امیدوارم همه در این پارلمان صدای پرطنین مردم استرالیا را امروز شنیده باشند، حکمی برای تغییر، حکمی برای برابری، چون زمانش فرا رسیده است.

سناتور وانگ برای اولین بار در اوت ۲۰۰۲، مدت کوتاهی پس از انتخاب شدنش در مجلس سنا تایید کرد که همجنسگرا بوده است. اولین فرزند این زوج، الکساندرا، در آدلاید به دنیا آمد.

دختر دوم این زوج، هانا، هم در سال ۲۰۱۵ متولد شد.

منبع: شبکه خبری نیوز


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , سیاسی , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه