وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024
» اخبار » ادامه رقابت های جام‌ملت‌های آسیا پس از برد ایران مقابل عمان

تاریخ انتشار : 1397/11/01 - 12:19

ادامه رقابت های جام‌ملت‌های آسیا پس از برد ایران مقابل عمان

صدای استرالیا- ایران پس از برتری مقابل عمان در مرحله یک‌هشتم نهایی به جمع هشت تیم برتر جام ملت‌های آسیا راه یافت. شاگردان کارلوس کی‌روش در مرحله یک‌چهارم نهایی، پنجشنبه ساعت ۱۹:۳۰ برابر تیم ملی فوتبال چین صف‌آرایی می‌کنند که هدایت آن به‌دست مارچلو لیپی کهنه کار است.

ادامه رقابت های جام ملت های آسیا پس از برد ایران مقابل عمان

 صدای استرالیا ایران پس از برتری مقابل عمان در مرحله یک‌هشتم نهایی به جمع هشت تیم برتر جام‌ملت‌های آسیا راه یافت. شاگردان کارلوس کی‌روش در مرحله یک‌چهارم نهایی، پنجشنبه ساعت ۱۹:۳۰ برابر تیم ملی فوتبال چین صف‌آرایی می‌کنند که هدایت آن به‌دست مارچلو لیپی کهنه کار است.

ادامه رقابت های جام ملت های آسیا پس از برد ایران مقابل عمان

 روز دوم از مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات جام‌ملت‌های آسیا امروز با برگزاری ۳ بازی دیگر پیگیری می‌شود. امروز ابتدا از ساعت ۱۴:۳۰ یک بازی مهم و حساس بین ژاپن و عربستان برگزار می‌شود. این دو تیم از تیم‌های قدرتمند قاره هستند و این بازی می‌تواند یک فینال زودرس در این مرحله باشد. در بازی دوم استرالیا و ازبکستان از ساعت ۱۷:۳۰  یک بامداد روز سه شنبه به وقت استرالیای شرقی با یکدیگر بازی خواهند کرد. این در حالی است که استرالیا در این دوره بازی‌ها تیم مقتدری نبوده است. در بازی آخر نیز امارات میزبان از ساعت ۲۰:۳۰ مقابل قرقیزستان قرار خواهد گرفت.  استرالیا در صورت پیروزی در بازی امشب به دیدار برنده بازی امارات قرقیزستان خواهد رفت.

 


برچسب ها : ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه