وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 28 March 2024
» اخبار » اخراج از اپن استرالیا به خاطر رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی

تاریخ انتشار : 1399/10/21 - 4:47

اخراج از اپن استرالیا به خاطر رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی

صدای استرالیا- مسئولان برگزاری اپن استرالیا قوانین سختگیرانه ای را برای نخستین گرند اسلم سال در نظر گرفتند تا احتمال […]


صدای استرالیا- مسئولان برگزاری اپن استرالیا قوانین سختگیرانه ای را برای نخستین گرند اسلم سال در نظر گرفتند تا احتمال ابتلا به کووید ۱۹ وجود نداشته باشد.

به گزارش آس، با افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در هفته های اخیر در استرالیا مسئولان برگزاری نخستین گرند اسلم سال حتی نمی خواهند کمترین ریسک را داشته باشند. به همین خاطر در اپن استرالیا تمام تنیسورها، کادر فنی و بقیه افرادی که مشارکت دارند باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند. در غیر این صورت با پیامد های منفی روبرو خواهند شد.

در بیانیه تنیس اپن استرالیا آمده است: علاوه بر جریمه ۲۰ هزار دلاری، اگر کسی پروتکل ها را زیر پا بگذارد با محرومیت هایی روبرو می شود که ممکن است اخراج از تورنمنت یا از دست پول جوایز باشد. این شخص در هتلی که دولت استرالیا در نظر گرفته است قرنطینه و سپس دیپورت می شود.

کریگ تایلی، مدیر فدراسیون و اپن استرالیا در یک مصاحبه گفت: گرند اسلم ها قوانین متفاوتی با دیگر مسابقات دارند و سختگیرانه تر هستند. تنیسورها می دانند در صورت رعایت نکردن پروتکل ها اخراج می شوند و به کشورشان برمی گردند تا بتوانیم از دیگران محافظت کنیم. وقتی چنین قوانین سفت و محکمی وجود دارد مضحک است یک نفر اشتباه کند.

اپن استرالیا از هشتم فوریه (۲۰ بهمن) آغاز می شود و تا بیست و یکم (۳ اسفند) ادامه خواهد داشت.

منبع: ایسنا


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , ورزشی
ارسال دیدگاه