وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 24 April 2024
» اخبار » یک هفته تا پایان مهلت ثبت اظهارنامه مالیاتی؛ جریمه در انتظار سهل‌انگارها خواهد بود

تاریخ انتشار : 1401/07/30 - 5:22

یک هفته تا پایان مهلت ثبت اظهارنامه مالیاتی؛ جریمه در انتظار سهل‌انگارها خواهد بود

صدای استرالیا- کارشناسان هشدار می‌دهند که کارکنان استرالیایی در صورتی که در زمان مقرر اظهارنامه خود را تسلیم نکرده باشند، ممکن است با جریمه‌ای سنگین مواجه شوند.


صدای استرالیا- کارشناسان هشدار می‌دهند که کارکنان استرالیایی در صورتی که در زمان مقرر اظهارنامه خود را تسلیم نکرده باشند، ممکن است با جریمه‌ای سنگین مواجه شوند.

مالیات دهندگان استرالیایی، از اول جولای که سال مالی جدید آغاز شده، وقت داشته‌اند که اظهارنامه خود را وارد کنند؛ اما کسانی که این کار را فراموش کنند؛ باید در انتظار رسیدن برگ جریمه باشند.

مارک چپمن مدیر ارتباطات مالیاتی شرکت H&R Block گفت: مهلت ارایه اظهارنامه تا ۳۱ اکتبر است؛ اما اگر افراد ثبت‌نام خود را از طریق مشاوران مالیاتی انجام دهند، ضرب الاجل تسلیم اظهارنامه تا ۱۵ می ۲۰۲۳ به تعویق می‌افتد.

بنابراین اگر روز اول نوامبر فرا برسد و شما اظهارنامه خود را ثبت نکرده باشید یا نزد یک مشاور مالیاتی ثبت نام نکرده باشید، ممکن است جریمه سنگینی در انتظارتان باشد.

چپمن افزود: اگر در ثبت اظهارنامه مالیاتی تاخیر کنید، به ازای هر ۲۸ روز دیرکرد، ۲۲۰ دلار جریمه خواهید شد. با تاخیر بیشتر، این مبلغ تا ۵ برابر، یعنی ۱۱۰۰ دلار هم می‌رسد.

وی تاکید کرد: اگر در تنظیم اظهارنامه خود پیشرفتی نداشته‌اید و احساس می‌کنید تا پایان ماه اکتبر قادر به ثبت آن نیستید، سریعا نزد یک مشاور مالیاتی ثبت نام کنید تا مهلت‌ تسلیم اظهارنامه تا روز ۱۵ می سال آینده تمدید شود.

همچنین به گفته چپمن، اگر مالیات دهنده‌ای اظهارنامه خود را تسلیم کند و به اداره مالیات بدهکار شود، تاریخ سررسیدی برای پرداخت بدهی وجود خواهد داشت که معمولا در ماه نوامبر خواهد بود و اگر بدهی در مهلت مقرر پرداخت نشود، سود به آن تعلق خواهد گرفت.

منبع: ۷ نیوز


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه