وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 5 May 2024
» اجتماعی » یک میلیون دلار جایزه برای کشف راز مرگ نوازنده جوان ملبورنی

تاریخ انتشار : 1400/10/23 - 9:35

یک میلیون دلار جایزه برای کشف راز مرگ نوازنده جوان ملبورنی

صدای استرالیا– پلیس ویکتوریا برای اطلاعاتی که منجر به حل معمای مرگ مشکوک یک نوازنده جوان ملبورنی شود، یک میلیون […]

یک میلیون دلار جایزه برای کشف راز مرگ نوازنده جوان ملبورنی

صدای استرالیا– پلیس ویکتوریا برای اطلاعاتی که منجر به حل معمای مرگ مشکوک یک نوازنده جوان ملبورنی شود، یک میلیون دلار جایزه تعیین کرده است.

جسد کانر تولسون ۲۱ ساله، درامر گروه موسیقی رایدرز آو سین (Riders Of Sin) روز ۱۹ سپتامبر ۲۰۱۵ و پس از آتش‌سوزی در کلبه‌‌اش در پشت خانه والدین‌اش در مالورن ایست یافته شد، اما اعتقاد بر این است که او پیش از وقوع آتش‌سوزی جان باخته است.

ماجرا از این قرار است که کانر پیش از این حادثه و در ۱۸ سپتامبر، به جشن تولد ۲۱ سالگی دوستش در برایتون می‌رود و پس از ترک میهمانی در ساعت ۱۱:۳۰ شب، پیاده و به همراه سه میهمان دیگر راهی به ایستگاه قطار می‌شود.

 

در ساعت ۱۲:۱۳ دقیقه صبح ۱۹ سپتامبر، یک راننده سرویس‌ خودرو اشتراکی او را در نزدیکی ایستگاه قطار برایتون سوار و در حوالی خانه‌اش پیاده می‌کند.

خواهر کانر در ساعت ۳:۳۰ صبح صداهایی می‌شنود که نشان از رفت و آمد در حیاط پشتی داشت؛ اما وقتی از پنجره به بیرون نگاه می‌کند، چیزی نمی‌بیند.

پس از آن و بین ساعت‌های ۴:۳۰ تا ۴:۴۵ صبح همسایه‌ها بوی آتش‌سوزی را حس می‌کنند و به اورژانس زنگ می‌زنند. خواهر کانر تولسون نیز کمی قبل از ۵ صبح از خواب بیدار می‌شود و می‌بیند که کلبه آتش گرفته است.

او مادرش را بیدار می‌کند و هر دو بیرون می‌روند. مادر کانر با لگد در کلبه را که حالا کاملا در آتش می‌سوزد، باز می‌کند.

سپس نیروهای آتش‌نشانی سر می‌رسند و آتش را خاموش می‌کنند و آنگاه جسد نوازنده جوان را می‌یابند و گمان بر این می‌رود که کانر به همین دلیل فوت کرده است.

اما در سال ۲۰۱۷، تحقیقات مجدد انجام شده حاکی از مشکوک بودن مرگ کانر بود و موضوع به واحد آتش‌سوزی و مواد منفجره پلیس ویکتوریا ارجاع شد.

گزارش کالبدشکافی نیز نشان داد که مرگ کانر پیش از وقوع آتش سوزی رخ داده است.

گروهبان مارک کندی، کارآگاه ارشد گفت: کسانی که مسوول مرگ تولسون هستند، ممکن است در این زمینه با کسی صحبت کرده باشند و ما امیدواریم که این جایزه، موجب شود افرادی که دارای اطلاعاتی هستند، به پلیس مراجعه کنند.

وی افزود: شرایط و نظرات مردم در طول سال‌ها تغییر می‌کند و ممکن است کسی که پیش از این نمی‌خواسته اطلاعات را در اختیار پلیس بگذارد، حالا آماده این کار باشد.

کندی گفت: شاید فکر کنید اطلاعاتی که دارید بی‌ارزش و ناقص است؛ اما ممکن است این اطلاعات دقیقا همان چیزی باشد که کارآگاهان برای کشف راز این پرونده به آن نیاز دارند.

منبع: ۷ نیوز


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه