وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | Tuesday 19 March 2024
» اخبار » گسترش روابط دانشگاه صنعتی شریف و کشور استرالیا

تاریخ انتشار : 1397/05/22 - 12:00

گسترش روابط دانشگاه صنعتی شریف و کشور استرالیا

صدای استرالیا - دانشگاه صنعتی شریف با هدف ایجاد بستری برای تسهیل فعالیت شرکت‌های استرالیایی در ایران، همکاری سه جانبه با سازمان آسترید و سازمان ایمدرو در حوزه معادن آغاز کرده است.

گسترش روابط دانشگاه صنعتی شریف و استرالیا

صدای استرالیا – دانشگاه صنعتی شریف با هدف ایجاد بستری برای تسهیل فعالیت شرکت‌های استرالیایی در ایران، همکاری سه جانبه با سازمان آسترید و سازمان ایمدرو در حوزه معادن آغاز کرده است.

منیر سنکری از سازمان آسترید استرالیا با حضور در نشست دفتر روابط بین‌الملل دانشگاه صنعتی شریف ضمن اشاره به اهمیت روابط بین استرالیا و ایران، اظهار کرد: کمیسیون تجارت و سرمایه‌گذاری استرالیا از روابط دانشگاه شریف و دانشگاه‌های استرالیا در همه جوانب پشتیبانی می‌کند.

وی افزود: پیشنهاد می‌کنم برای برنامه‌ریزی سفر آینده هیأت دانشگاه شریف با استرالیا تفاهم‌نامه‌‌ای بین این دانشگاه و موسسات آکادمیک استرالیا منعقد شود.

در ادامه این جلسه ساناز مقیم استاد دانشکده مهندسی عمران دانشگاه شریف گفت: دانشگاه صنعتی شریف و سازمان آسترید می‌توانند در زمینه‌هایی چون معدن و مدیریت منابع آبی، پروپوزال‌هایی تهیه کرده و با دانشگاه‌های استرالیا در این حوزه‌ها همکاری داشته باشند. برگزاری کارگاه‌های تخصصی از جمله راه‌های بهبود روابط بین دانشگاه‌های دو کشور است.

شایان ذکر است دانشگاه صنعتی شریف در حال تشکیل همکاری سه جانبه با سازمان آسترید و سازمان ایمدرو در حوزه معادن است تا بستری برای تسهیل فعالیت شرکت‌های استرالیایی در ایران به‌وجود بیاید.

منبع: خبرگزاری آنا


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , فرهنگی
ارسال دیدگاه