وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 24 April 2024
» اخبار » کوئینزلند نامزد میزبانی المپیک ۲۰۳۲ شد

تاریخ انتشار : 1398/09/18 - 21:02

کوئینزلند نامزد میزبانی المپیک ۲۰۳۲ شد

صدای استرالیا– با تائید دولت کوئینزلند، این ایالت نامزد میزبانی بازیهای المپیک ۲۰۳۲ شد. آناستازیا پالاشاى نخست وزیر کوئینزلند، روز […]

کوئینزلند نامزد میزبانی المپیک 2032 شد

صدای استرالیا– با تائید دولت کوئینزلند، این ایالت نامزد میزبانی بازیهای المپیک ۲۰۳۲ شد.

آناستازیا پالاشاى نخست وزیر کوئینزلند، روز دوشنبه خبر نامزدی این ایالت برای میزبانی المپک ۲۰۳۲ را اعلام و عنوان داشت که در صورت انتخاب کوئینزلند برای میزبانی این مسابقات، ۱۲۰ هزار شغل جدید در این ایالت ایجاد می‌شود.

اگر نامزدی کوئینزلند برای میزبانی این مسابقات تائید شود، از سال ۲۰۰۰ که سیدنی میزبان بازی‌های المپیک بود، برای اولین بار خواهد بود که استرالیا میزبان مسابقاتی در این سطح می‌شود.

به گفته خانم پالاشاى این مسابقات که از تاریخ ۲۳ جولای تا ۸ آگوست ۲۰۳۲ برگزار می‌شود منافع زیادی برای نسل‌های آینده دربر خواهد داشت.

وی در این رابطه تاکید کرد: مطمئنا برگزاری بازی‌های المپیک به معنای خیلی چیزها برای این ایالت است. این برای ایالت ما افتخار است. این امر (میزبانی بازی‌های المپیک) به مابقی جهان می‌گوید که ما روی نقشه وجود داریم.

به گفته نخست وزیر کوئینزلند، در حالیکه ۸۰ درصد از زیرساخت‌های مورد نیاز برای میزبانی المپیک در کوئینزلند وجود دارد، این ایالت می‌تواند بر روی همین میزان زیرساخت متمرکز شده و نیازی به ساخت مجموعه‌های بزرگ جدید که در آینده به کار نمی‌آیند ندارد.

منبع: ۷ نیوز


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , ورزشی
ارسال دیدگاه