وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024
» اجتماعی » کمک ۲۰۰ دلاری دولت ویکتوریا به ساکنان برای سفر به مناطق حاشیه‌ای

تاریخ انتشار : 1399/08/29 - 5:34

کمک ۲۰۰ دلاری دولت ویکتوریا به ساکنان برای سفر به مناطق حاشیه‌ای

صدای استرالیا - دولت ویکتوریا به افرادی که به مناطق حاشیه‌ای این ایالت سفر کنند 200 دلار کمک می‌کند.


صدای استرالیا – دولت ویکتوریا به افرادی که به مناطق حاشیه‌ای این ایالت سفر کنند ۲۰۰ دلار کمک می‌کند.

پس‌ از اعلام کمک ۱۰۰ دلاری دولت نیوسات‌ولز به مردم برای خوردن غذا در رستوران‌ها و کافه‌ها، دولت ویکتوریا نیز از طرح کمک ۲۰۰ دلاری به مسافرانی که به مناطق حاشیه‌ای و کم‌جمعیت ویکتوریا سفر می‌کنند خبر داد.

مدتی قبل دولت نیوساوت‌ولز اعلام کرد که با هدف حمایت از بخش مهمان‌یاری در این ایالت، درحال بررسی عرضه‌ کوپن‌هایی به ارزش ۱۰۰ دلار (چهار کوپن ۲۵ دلاری برای هریک از اعضای خانواده) است که هر خانوار می‌تواند با استفاده از آن یک وعده غذای رایگان در رستوران میل کند. اکنون دنیل اندروز، نخست‌وزیر ویکتوریا هم از بسته محرک مشابهی خبر داده که هدف آن، تشویق مسافران برای بازدید از مناطق حاشیه‌ای ویکتوریاست.

به‌عنوان بخشی از این بسته ۲۸ میلیون دلاری که روز چهارشنبه جزییات آن اعلام شد به ساکنان ویکتوریا کوپن‌هایی به ارزش ۲۰۰ دلار برای گذراندن تعطیلات در مناطق حاشیه‌ای ویکتوریا تعلق می‌گیرد. اما به یک شرط؛ مسافرانی واجد شرایط دریافت این کمک‌هزینه‌اند که دست‌کم ۴۰۰ دلار را برای اقامت، جاذبه‌ها و تورهای گردشگری هزینه کرده باشند.

اندروز در این خصوص اظهار داشت: این بودجه به مشاغل مرتبط با صنعت گردشگری کمک می‌کند تا از چالش‌های امسال عبور کنند.

نخست‌وزیر ویکتوریا پیش‌از جزییات بودجه ایالتی که قرار است هفته آینده اعلام شود از این طرح خبر داد. براساس بودجه ایالتی بیش‌از ۱۴۹ میلیون دلار برای ساخت اقامتگاه‌های جدید برای بازدیدکنندگان، بهبود مسیرهای مهم گردشگری و ارتقای گردشگری در مناطق حاشیه‌ای ویکتوریا اختصاص می‌یابد.

این بودجه اختصاصی شامل ۴۷٫۵ میلیون دلار برای زیرساخت‌های جاده Great Ocean Road، ۱۸٫۵ میلیون دلار برای گیپسلند؛ ۳٫۵ میلیون دلار برای ساخت ۱۰ منزلگاه‌های زیستی در پارک ساحلی کیپ‌کانرون و ۱۵ میلیون دلار برای بهبود مسیر Falls to Hotham Alpine Crossing می‌شود.

منبع: دیلی‌میل


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه