وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024
» اخبار » کلز سرویس تحویل خواروبار با پهپاد را آزمایش می‌کند

تاریخ انتشار : 1400/12/12 - 10:33

کلز سرویس تحویل خواروبار با پهپاد را آزمایش می‌کند

صدای استرالیا– فروشگاه‌های زنجیره‌ای کلز، نخستین بار در استرالیا خدمت تحویل خواروبار با پهپاد را در استرالیا به صورت آزمایشی […]

کلز سرویس تحویل خواروبار با پهپاد را آزمایش می‌کند

صدای استرالیا– فروشگاه‌های زنجیره‌ای کلز، نخستین بار در استرالیا خدمت تحویل خواروبار با پهپاد را در استرالیا به صورت آزمایشی راه‌اندازی خواهد کرد.

این سوپرمارکت قرار است با همکاری سرویس تحویل پهپادی Wing، در تعدادی از حومه‌های منتخب قلمرو پایتختی این سرویس را آزمایش کند.

بیش از ۲۵۰ قلم کالا برای تحویل پهپادی در نظر گرفته شده که شامل نان، میوه و سبزیجات تازه، تنقلات، اقلام بهداشتی، دستمال توالت و لوازم ضروری آشپزخانه می‌شود.

کلز سرویس تحویل خواروبار با پهپاد را آزمایش می‌کند

تحویل پهپادی در مرحله آزمایشی فقط برای مشتریان در حومه‌های کریس، پالمرستون، فرانکلین، هریسون، میچل، گیرالنگ و کالین در دسترس خواهد بود.

از مشتریان خواسته می‌شود که سفارش خود را از طریق اپلیکیشن Wing ثبت کنند و پس از آن، سفارش بسته‌بندی و با پهپاد ارسال خواهد شد.

پس از رسیدن به آدرس مشتری، پهپاد در هوا ثابت می‌ماند و بسته را به آرامی روی زمین می‌گذارد. کلز این روش را «تحویل غیر تماسی» خوانده است.

کلز سرویس تحویل خواروبار با پهپاد را آزمایش می‌کند

برآوردها حاکی است که در اغلب موارد، زمان تحویل بسته‌ها ۱۰ دقیقه یا کمتر خواهد بود.

استفاده از سرویس تحویل پهپادی در استرالیا رو به افزایش است.

Wing در سال ۲۰۲۱ در استرالیا بیش از ۱۰۰ هزار مورد ارسال کالا با پهپاد داشته و تقاضا برای دریافت این خدمت در سال ۲۰۲۲ نیز بسیار بالاست؛ به طوری که در دو ماه اول امسال، بیش از ۳۰ هزار مورد تحویل پهپادی توسط این شرکت انجام شده است.

منبع: ۹ نیوز


برچسب ها :
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی
ارسال دیدگاه