وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024
» اخبار » چگونه برنده نوبل شویم

تاریخ انتشار : 1397/04/22 - 15:34

چگونه برنده نوبل شویم

صدای استرالیا– «بری مارشال» استرالیایی برنده نوبل پزشکی در سال ۲۰۰۵ اثری داستانی و ماجراجویانه را با عنوان «چگونه برنده […]

چگونه برنده نوبل شویم

صدای استرالیا– «بری مارشال» استرالیایی برنده نوبل پزشکی در سال ۲۰۰۵ اثری داستانی و ماجراجویانه را با عنوان «چگونه برنده نوبل شویم؟» را پس از موفقیت در استرالیا در بریتانیا نیز منتشر می‌کند.

این اثر داستانی که برای کودکان بین ۸ تا ۱۲ سال نوشته شده درباره دختری به نام مری است که یک روز به صورت تصادفی از یک جلسه‌ سری بین برندگان نوبل از «آلبرت اینشتین» تا «ماری کوری» باخبر می‌شود و سپس با سفر در زمان از راز و رمزهای پشت بزرگ‌ترین اکتشافات علمی جهان باخبر می‌شود.

این کتاب داستانی امسال توسط انتشارات « Black inc » در استرالیا منتشر شده و قرار است در سال ۲۰۱۹ با تصویرگری «برنارد کالئو» در بریتانیا منتشر شود.

«بری جیمز مارشال» متولد ۱۹۵۱ میلادی، پزشک اهل استرالیا و برنده جایزه نوبل فیزیولوژی و پزشکی در سال ۲۰۰۵ است. او استاد میکروبیولوژی در دانشگاه استرالیای غربی است که به دلیل اکتشافی درباره باکتری «هلیکوباکتر پیلوری» و رابطه‌اش در ایجاد زخم‌های روده و معده موفق به کسب نوبل شده است.

منبع: ایسنا


برچسب ها :
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , فرهنگی
ارسال دیدگاه