وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 2 May 2024
» اجتماعی » پیتزا فروشی محبوب آمریکایی به استرالیا می‌آید

تاریخ انتشار : 1402/10/27 - 4:00

پیتزا فروشی محبوب آمریکایی به استرالیا می‌آید

صدای استرالیا– پیتزای زنجیره‌ای نمادین آمریکا، با عنوان “Chuck E. Cheese”، برنامه‌های خود را برای افتتاح شعبه‌هایش در استرالیا اعلام […]

پیتزا فروشی محبوب آمریکایی به استرالیا می‌آید

صدای استرالیا– پیتزای زنجیره‌ای نمادین آمریکا، با عنوان “Chuck E. Cheese”، برنامه‌های خود را برای افتتاح شعبه‌هایش در استرالیا اعلام کرده است.

گسترش این پیتزا فروشی‌ها که پیتزا را با بازی و فعالیت‌های تعاملی ترکیب می‌کنند، نوید باز تعریف سرگرمی‌های خانوادگی در سراسر استرالیا را می‌دهد.

ماریو سنتولا، مدیر عملیات این پروژه، در بیانیه‌ای گفت: «”چاک ایی. چیز” یک برند جهانی قدرتمند است که از مرزهای زبانی و فرهنگی فراتر می‌رود و بر جوهر بی‌انتهای سرگرمی خانوادگی متمرکز است».

او ادامه می‌دهد: «ما از آوردن جادوی “چاک ایی چیز” به استرالیا و همکاری با گروه هتلداری رویال، شریکی که تعهد ما را به ارائه تجربیات خانوادگی استثنایی به اشتراک می‌گذارد، هیجان زده هستیم.» ری اشتراوس، مدیر عامل گروه هتلداری رویال که با این برند آمریکایی قرارداد بسته نیز گفت که این گروه مشتاقانه منتظر است تا این “مگا برند” ایالات متحده را برای بازار استرالیا طراحی کند.

اشتراوس گفت: «این یک گام مهم در جهت ایجاد Chuck E. Cheese به عنوان مقصد برتر برای خانواده‌هایی است که به دنبال یک تجربه سرگرمی و غذاخوری بی نظیر با محوریت کودکان هستند.»

این توافق در حالی انجام می‌شود که “چاک ایی. چیز” همچنان بر گسترش جهانی خود با هدف ورود به بازارهای جدید در آسیا و اروپا متمرکز است.

“چاک ایی. چیز” در سال ۱۹۷۷ در تگزاس تاسیس شد و به دنبال ترکیب سرگرمی‌های خانوادگی از طریق تجربیات تعاملی، مانند ماشین‌های بازی و نمایش‌های زنده توسط یک “شخصیت موش” است.

منبع: ۹ نیوز


برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.


دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه