وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 28 April 2024
» اجتماعی » پلیس فدرال استرالیا افسر خدمات حفاظت استخدام می‌کند

تاریخ انتشار : 1402/09/22 - 3:28

پلیس فدرال استرالیا افسر خدمات حفاظت استخدام می‌کند

صدای استرالیا- پلیس فدرال استرالیا یکی از بزرگ‌ترین برنامه‌های استخدام افسر خدمات حفاظت را به اجرا گذاشته است.


صدای استرالیا- پلیس فدرال استرالیا یکی از بزرگ‌ترین برنامه‌های استخدام افسر خدمات حفاظت را به اجرا گذاشته است.

پلیس فدرال قصد دارد صدها افسر خدمات حفاظت را برای استقرار در سراسر کلانشهرها و روستاها استخدام کند. همچنین فرصت‌هایی برای کار در خارج از کشور نیز وجود دارد.

نیروهای جدید به بیش از ۸۰۰ افسر حفاظت پلیس فدرال استرالیا خواهند پیوست که در خط مقدم محافظت از جامعه و زیرساخت‌های کشور ایفای نقش می‌کنند.

افسران خدمات حافظت یا PSO خدمات واکنش مسلحانه را در مکان‌هایی از جمله پارلمان در کانبرا، فرودگاه‌های اصلی کشور، اماکن نظامی و دفاعی و سایر اماکن زیرساخت‌های مهم ارایه می‌کنند.

عمده مکان‌های خدمت در پایتخت‌ها هستند؛ اما پایگاه‌های منطقه‌ای از جمله در پاین گپ، جرالدتون و اکسماوث نیز به عنوان محل خدمت عنوان شده است.

نقش نیروهای PSO، پیشگیری، بازدارندگی و پاسخ به تهدیدات علیه منافع حفاظتی و تهدیدات امنیت ملی است.

استفان فرای، فرمانده استراتژی حفاظتی پلیس فدرال گفت که این نیرو به دلیل گسترش عملیات، نیاز به تقویت بی سابقه‌ای در رده‌های پلیس حفاظت دارد.

فرمانده فرای افزود: ما به دنبال استخدام‌ افرادی هستیم که می‌خواهند فرصتی برای خدمت و محافظت از جوامع محلی و ملی خود داشته باشند؛ افرادی که حس ماجراجویی دارند و آماده سفر و دیدن جای جای این کشور زیبا هستند.

وی گفت: این شغل دارای انعطاف بین ساعات کاری و مرخصی است و افراد از قبل زمان شیفت‌های کاری سال خود را می‌دانند.

به گفته فرمانده فرای، پلیس فدرال متعهد به پرورش نیروی کار متنوع و فراگیر است تا اطمینان حاصل شود که پلیس فدرال، سازمان پلیس آماده برای آینده خواهد بود.

وی توضیح داد: تنوع عنصر اصلی پلیس مدرن است که نه تنها تضمین می‌کند که اعضای پلیس فدرال برآیندی از جامعه هستند، بلکه به ما امکان می‌دهد که اعتماد را در جامعه ایجاد و حفظ کنیم و ظرفیت بیشتری برای پاسخگویی موثر به چالش‌های محلی، ملی و بین‌المللی داشته باشیم.

فرای گف: اگر به تغییر شغل فکر می‌کنید؛ اکنون زمان مناسبی است. پلیس فدرال برای تجربه افرادی که از مشاغل و زمینه‌های مختلف به پلیس می‌پیوندند، ارزش قایل است.

برای شرکت در برنامه استخدام پلیس خدمات حفاظت می‌توانید به این آدرس مراجعه کنید.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه