وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 8 May 2024
» اخبار » سه هنرپیشه زن استرالیایی نامزد جایزه گلدن‌گلوب ۲۰۲۴ شدند

تاریخ انتشار : 1402/09/22 - 2:40

سه هنرپیشه زن استرالیایی نامزد جایزه گلدن‌گلوب ۲۰۲۴ شدند

صدای استرالیا– نامزدهای کسب جوایز گلدن‌گلوب ۲۰۲۴ دوشنبه صبح در لس‌آنجلس معرفی شدند و نام سه استرالیایی نیز در میان […]

سه هنرپیشه زن استرالیایی نامزد جایزه گلدن‌گلوب 2024 شدند

صدای استرالیا– نامزدهای کسب جوایز گلدن‌گلوب ۲۰۲۴ دوشنبه صبح در لس‌آنجلس معرفی شدند و نام سه استرالیایی نیز در میان این نامزدها به چشم می‌خورد.

مارگو رابی، سارا اسنوک و الیزابت دبیکی نامزدهای استرالیایی مراسم گلدن گلوب ۲۰۲۴ هستند که قرار است روز ۷ ژانویه برگزار شود.

گلدن گلوب یکی از معتبرترین مراسم جوایز سینمایی و تلویزیونی در کنار اسکار، امی، جوایز انجمن بازیگران سینما و بفتا است.

فیلم پر فروش و محبوب «باربی» بازی مارگو رابی، با هشت نامزدی، پیشتاز این جوایز است و رقیب او یعنی اوپنهایمر نیز ۷ نامزدی دارد. 

رابی در بخش «بهترین هنرپیشه زن در فیلم کمدی یا موزیکال» نامزد دریافت این جایزه است. رقبای رابی برای این جایزه، جنیفر لارنس برای بازی در فیلم No Hard Feelings، ناتالی پورتمند در May December و اما استون در فیلم Poor Things هستند.

سارا اسنوک نیز که در سریال Succession در نقش «شیو روی» نقش آفرینی کرده، نامزد دریافت این جایزه در بخش «بهترین بازیگر زن در سریال درام تلویزیونی» شده است. اسنوک در این بخش باید با هلن‌ میرن در اسپین‌آف یلواستون، بلا رمزی در سریال The Last of Us و ایملدا استون در The Crown رقابت کند.

الیزابت دبیکی استرالیایی هم به دلیل نقش‌آفرینی تحسین شده‌اش در نقش پرنسس دیانا در سریال The Crwon، نامزد دریافت جایزه در بخش «هنرپیشه نقش مکمل زن در سریال تلویزیونی» شده است.

ابی الیوت از سریال The Bear، کریستینا ریچی در Yellowjackets، جی اسمیت‌-کامرون از سریال Succession، مریل استریپ در سریال Only Murders in the Building و بلاخره هانا ودینگام از سریال Ted Lasso دیگر نامزدهای کسب جایزه گلدن‌گلوب در این بخش هستند.

منبع: سی ان ان


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , فرهنگی
ارسال دیدگاه