وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024
» اخبار » پرداخت ۵۰۰ دلار هفتگی به شهروندان ویکتوریا از سه‌شنبه

تاریخ انتشار : 1400/03/14 - 6:01

پرداخت ۵۰۰ دلار هفتگی به شهروندان ویکتوریا از سه‌شنبه

صدای استرالیا- رهبران سیاسی کشور در جلسه آینده خود، اتمام واکسیناسیون در خانه‌های سالمندان و تخصیص بودجه برای حمایت از […]

پرداخت 500 دلار هفتگی به شهروندان ویکتوریا از سه‌شنبه

صدای استرالیا- رهبران سیاسی کشور در جلسه آینده خود، اتمام واکسیناسیون در خانه‌های سالمندان و تخصیص بودجه برای حمایت از خانواده‌ها و کسب و کارهای آسیب دیده ویکتوریایی را در دستور کار دارند.

اسکات موریسون، نخست‌وزیر استرالیا روز پنج‌شنبه اعلام کرد که شهروندان هر کدام از ایالات و قلمروها که برای کنترل شیوع کرونا بیش از ۷ روز در قرنطینه بروند، به پرداخت‌های حمایتی معادل ۵۰۰ دلار در هفته دسترسی خواهند داشت.

قرار است در جلسه امروز موریسون با نخست‌وزیران ایالات و قلمروها، شیوه تامین بودجه لازم برای اجرای این برنامه بررسی شود.

یکی از گزینه‌ها این است که بودجه به صورت ۵۰-۵۰ تامین شود و گزینه دیگر، تامین بودجه برای حمایت از کسب‌وکارها از سوی دولت فدرال و بودجه حمایتی خانوارها از سوی دولت‌های محلی است.

هر کدام از این دو گزینه تایید شود، قرار است اهالی ویکتوریا از روز سه‌شنبه آینده (هشتم ژوئن) این کمک‌ها را دریافت کنند. البته میزان پرداخت بسته به اینکه افراد کار تمام وقت یا پاره وقت دارند و میزان پس‌اندازشان چقدر است، تعیین می‌شود.

همچنین قرار است در جلسه کابینه ملی، درباره اجباری شدن واکسیناسیون برای کارکنان خانه‌های سالمندان نیز تصمیم‌گیری شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره پرداختی‌های حمایتی کرونا می‌توانید به این آدرس مراجعه کنید. (https://www.servicesaustralia.gov.au/individuals/subjects/getting-help-during-coronavirus-covid-19 )

منبع: ۷ نیوز

اخبار مرتبط:

احتمال تمدید قرنطینه در ویکتوریا قوت گرفت


برچسب ها : ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی
ارسال دیدگاه