وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024
» اجتماعی » وخیم‌تر شدن شرایط در ویکتوریا؛ ۲۰ مورد جدید ابتلا به کرونا و مرگ یک نفر

تاریخ انتشار : 1399/04/04 - 6:04

وخیم‌تر شدن شرایط در ویکتوریا؛ ۲۰ مورد جدید ابتلا به کرونا و مرگ یک نفر

صدای استرالیا – با وخیم‌تر شدن شرایط در ایالت ویکتوریا، یک مرد حدودا 80 ساله بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داد و شمار مبتلایان به این ویروس مرگبار افزایش 20 موردی یافت.


صدای استرالیا – با وخیم‌تر شدن شرایط در ایالت ویکتوریا، یک مرد حدودا ۸۰ ساله بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داد و شمار مبتلایان به این ویروس مرگبار افزایش ۲۰ موردی یافت.

برت ساتن، مقام ارشد بهداشتی ایالت ویکتوریا ضمن اعلام خبر فوق گفت که این برای هشتمین روز متوالی است که شمار مبتلایان جدید به کوید-۱۹ در این ایالت دورقمی بوده است.

وی اظهار کرد که مرگ این مرد ۸۰ ساله که شب گذشته رخ داد مجموع مرگ و میر ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در این ایالت را به ۲۰ مورد رساند.

این اولین مرگ ناشی از ابتلا به بیماری کوید-۱۹ در استرالیا طی یک ماه گذشته بوده است و به این ترتیب مجموع فوتی‌های این بیماری در سراسر استرالیا به ۱۰۳ مورد رسید.

برت ساتن هچنین اظهار کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۰ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در ایالت ویکتوریا گزارش شده است که سه نفر از آنها کارمندان کلینیک دندانپزشکی همپ‌استد در منطقه میداستون بوده‌اند و یکی از آنها به فروشگاه H&M در مرکز خرید نورتلند مربوط می‌شده است.

وی افزود: مورد جدید دیگری مربوط به کالج مونیکا در منطقه اپینگ بوده و سه مورد جدید نیز به شیوع ویروس کرونا در خانواده‌ای مربوط می‌شده است که به این ترتیب مجموع مبتلایان در این خانواده را به ۱۵ مورد رسانده است.

منبع: ای‌بی‌سی نیوز


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه