وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | Tuesday 19 March 2024
» اخبار » واکنش ستاره ایرانی برای حضور در اردوی کانگوروها

تاریخ انتشار : 1397/02/31 - 18:44

واکنش ستاره ایرانی برای حضور در اردوی کانگوروها

صدای استرالیا- جوان ایرانی الاصل فوتبال استرالیا تنها چند ماه بعد از درخشش در لیگ فوتبال این کشور در فهرست نهایی کانگوروها برای حضور در جام جهانی قرار گرفت.

واکنش ستاره ایرانی برای حضور در اردوی کانگوروها

صدای استرالیا– جوان ایرانی الاصل فوتبال استرالیا تنها چند ماه بعد از درخشش در لیگ فوتبال این کشور در فهرست نهایی کانگوروها برای حضور در جام جهانی قرار گرفت.

درست در بحبوحه انتخاب و دعوت از ستاره ۱۹ ساله ایرانی الاصل برای حضور در اردوی آماده سازی تیم های ایران و استرالیا برای جام جهانی این برت فان مارویک بود که گوی سبقت را از مربی پرتغالی ایران ربود تا با دعوت از دانیل ارزانی به فهرست ۳۵ نفره استرالیا سپس انتخاب او برای اردوی اروپایی و قراردادن در جمع ۲۶ بازیکن منتخب پروسه حضور این بازیکن تکنیکی در فوتبال ایران منتفی شود.

 

چند روز بعد از تجربه اردوهای ملی این بازیکن ایرانی الاصل در گفتگویی با dailyfootball به ماجراهای رخ داده قبل از دعوت به استرالیا واکنش نشان داد و گفت:« آرزویم بازی در رده ملی بود و تفاوتی هم برایم نداشت که بخواهم برای زادگاهم ایران بازی کنم یا برای کشوری که در آن بزرگ شدم و پیشرفت کردم از همین رو وقتی به تیم ملی استرالیا دعوت شدم فهمیدم که باید رویاهایم را با این تیم دنبال کنم».

 

او ادامه داد:« حضور در اردوهای ملی آن هم به عنوان یک جوان ۱۹ ساله و تمرین در کنار بازیکنانی که سال ها به عنوان تماشاگر شاهد درخشش آنها در زمین بودی کمی سخت است اما با این حال من برای اثبات توانایی ها و ارزش هایم در حال مبارزه با این بزرگان هستم و ترسی هم از این جنگ ندارم چون به خودم اطمینان دارم. البته اعتراف می کنم روزهای ابتدایی از حضور در اردوی استرالیا ترس داشتم و واقعا ترسیده بودم».

 

ارزانی پیرامون حضور در فهرست نهایی استرالیا برای جام جهانی ۲۰۱۸ گفت:« من تمام دوران فوتبالم تا به امروز را در استرالیا گذراندم و رویایم حضور در تیم ملی و تجربه جام جهانی بود از همین رو حالا که گام اول برداشته شده در هفته های آینده تمام تلاشم را انجام می دهم تا اتفاقات زیباتری برای خودم رقم بزنم، اتفاقاتی که می تواند طرفداران را نیز شگفت زده کند».

منبع: ورزش سه


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , ورزشی
ارسال دیدگاه