وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 2 May 2024
» اخبار » هیچ جایزه نقدی برای قهرمانان نت‌بال استرالیا در کار نیست

تاریخ انتشار : 1402/05/20 - 2:54

هیچ جایزه نقدی برای قهرمانان نت‌بال استرالیا در کار نیست

صدای استرالیا - تیم ملی نت‌بال زنان استرالیا در حالی قهرمان جام جهانی شد که بازیکنان آن هیچ جایزه نقدی دریافت نخواهند کرد.


صدای استرالیا – تیم ملی نت‌بال زنان استرالیا در حالی قهرمان جام جهانی شد که بازیکنان آن هیچ جایزه نقدی دریافت نخواهند کرد.

تیم ملی نت‌بال زنان استرالیا که به دایموندز معروف هستند روز یکشنبه گذشته با شکست تیم ملی انگلیس موفق شدند عنوان قهرمانی جهانی را از آن خود کنند.

پس از گذشت چند روز از این قهرمانی و فروکش کردن هیجانات آن مشخص شده است که این تیم برای کسب عنوان قهرمانی هیچ جایزه نقدی دریافت نخواهند کرد.

اما گرین‌وود از شبکه نیوز کورپ گزارش داده است که که هنوز جایزه‌ای برای قهرمانی در جام جهانی نت‌بال پیشنهاد شده است.

دیم لیز نیکول، رئیس نت بال جهانی هم گفت که هیات حاکمه نت‌بال از نظر منابع انسانی غنی است اما از نظر منابع مالی ضعیف است.

این اتفاق در حالی می‌افتد که رقایت‌های جام جهانی فوتبال زنان در حال حاضر در حال برگزاری است و برای مقایسه، هر بازیکن تیم ملی فوتبال زنان استرالیا بابت تلاش‌های خود تا کنون در جام جهانی نهایتاً ۱۳۵۰۰۰ دلار استرالیا به عنوان جایزه دریافت خواهند کرد.

این بازیکنان اگر در مرحله یک چهارم نهایی فرانسه را شکست دهند و در مسابقات پیشرفت بیشتری داشته باشند، حتی جایزه بیشتری دریافت خواهند کرد.

منبع: شبکه خبری نیوز


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , ورزشی , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه