وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 28 March 2024
» اجتماعی » هولناک ترین جنایت در غرب استرالیا

تاریخ انتشار : 1398/05/06 - 10:15

هولناک ترین جنایت در غرب استرالیا

صدای استرالیا - دادگاهی در استرالیا، مردی که همه اعضای خانواده اش را به قتل رسانده بود تا رویای هولناک زندگی‌اش را تحقق بخشد به حبس ابد محکوم کرد... رویای این مرد قاتل شدن و ریختن خون انسان‌های دیگر بوده است.

هولناک ترین جنایت در غرب استرالیا

صدای استرالیا – دادگاهی در غرب استرالیا مردی که همه اعضای خانواده اش را به قتل رسانده بود تا رویای هولناک زندگی‌اش را تحقق بخشد به حبس ابد محکوم کرد… رویای این مرد قاتل شدن و ریختن خون انسان‌های دیگر بوده است.

آنتونی رابرت هاروی سه دختر خود را که سن آن‌ها بین دو تا سه سال بود، به همراه مادرشان، وقتی در خواب بودند، با ضربات متعدد چاقو به قتل رساند.

وقتی مادر همسر او صبح روز بعد برای دیدار آن‌ها آمد، هاروی برای جا به جا کردن وسایل از ماشین تا خانه به او کمک کرد و سپس سر او را برید.

جزئیات این جنایت هولناک که بدترین جنایت در غرب استرالیا به شمار می‌رود از سوی دادگاه منتشر شد. قاتل، همسرش «مارا هاروی» ۴۱ ساله، دو قلو‌های دوساله پاتریکس و آلیس و دختر سوم خود را که هویت او منتشر نشده و مادر همسر «بیورلی کوین» ۷۴ ساله را به قتل رسانده بود.

بنا به مستندات دادگاه آنتونی علاقه زیادی به قاتل‌ها داشت و چند روز قبل از ارتکاب جنایت چاقو و دوربین چاپ سریع خریده و در یادداشت‌های روزانه اش قبل از جنایت نوشته بود: باید آن سوی تاریک و غرائز حیوانی خود را در آغوش بگیرم. امشب همسرم را خواهم کشت و بچه هایم را خفه خواهم کرد.

پس از کشتن خانواده، آنتونی چند روز در خانه می‌ماند و جسد دخترانش را همراه مادرشان در کنار هم شبیه افرادی که دست در گردن قرار داده اند، قرار می‌دهد و اسباب بازی‌های مورد علاقه دختر‌ها را در اطراف آن‌ها می‌چیند، گل می‌خرد و آن‌ها را روی پتو‌ها قرار می‌دهد، و برگه‌ای را که روی آن نوشته «متأسفم» همان نزدیکی به جای می‌گذارد.

آنتونی پس از عکس گرفتن از اجساد با دوربین، دارایی‌های خانواده اش را می‌فروشد و پولهایش را از حساب برمی‌دارد، برای دیدن خانواده اش به شهر «برث» می‌گریزد، وقتی پدرش را می‌بیند به او می‌گوید: اشتباه بزرگی مرتکب شده ام.

پدرش با پلیس تماس می‌گیرد و آنتونی به جنایت اعتراف می‌کند. گزارش روانشناسان می‌گوید او از هیچ بیماری روانی رنج نمی‌برد و در هنگام ارتکاب جنایت شرایط خاصی نداشته است. دادگاه او را به حبس ابد بدون آزادی مشروط محکوم کرد.

منبع: تابناک


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه