وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024
» اخبار » تست دوپینگ شناگر استرالیایی مثبت اعلام شد

تاریخ انتشار : 1398/05/06 - 10:04

تست دوپینگ شناگر استرالیایی مثبت اعلام شد

صدای استرالیا - فدراسیون شنای استرالیا اعلام کرد که تست دوپینگ شاینا جک بانوی 20 ساله شناگر استرالیایی که 14 جولای از حضور در مسابقات جهانی انصراف داده بود، مثبت بوده است.

تست دوپینگ شناگر استرالیایی مثبت اعلام شد

 صدای استرالیا – فدراسیون شنای استرالیا اعلام کرد که تست دوپینگ شاینا جک بانوی ۲۰ ساله شناگر استرالیایی که ۱۴ جولای از حضور در مسابقات جهانی انصراف داده بود، مثبت بوده است.

ستاد مبارزه با دوپینگ استرالیا خارج از مسابقه در تاریخ ۲۶ ژوئن از این شناگر ۲۰ ساله تست دوپینگ گرفته بود به همین دلیل فدراسیون شنای استرالیا اعلام کرده این ورزشکار نمی‌تواند در مسابقات جهانی کره‌جنوبی شرکت کند.

این شناگر استرالیایی اعلام کرده بود به دلایل شخصی از حضور در رقابت‌های جهانی انصراف داده است.

جک درباره مثبت شدن تست دوپینگش، گفت: از زمانی که ۱۰ ساله بودم، شنا رشته مورد علاقه من بوده است به همین دلیل من هیچ وقت به خاطر احترامی که به این رشته دارم از مواد ممنوعه استفاده نمی‌کنم.

دارنده چهار عنوان مسابقات جهانی خاطرنشان کرد: این اتفاق بسیار ناراحت‌کننده است که من به خاطر این اتهامات مجبور به ترک سیستم شدم. من این ماده را به صورت آگاهانه نپذیرفتم.

وی افزود: در حال حاضر تحقیقات در حال انجام است و تیم من و من هر کاری که می‌توانیم انجام می‌دهیم تا بدانیم چه زمانی و چگونه این ماده به بدنم رفته است.

منبع: خبرگزاری فارس


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , ورزشی
ارسال دیدگاه