وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 8 May 2024
» اجتماعی » هشدار به والدین: اضطراب کودکان را در دوران قرنطینه جدی بگیرید

تاریخ انتشار : 1400/06/13 - 5:17

هشدار به والدین: اضطراب کودکان را در دوران قرنطینه جدی بگیرید

صدای استرالیا– از والدین کودکان دبستانی در نیوساوت‌ولز خواسته شده که علایم پریشانی و اضطراب را که به ویژه ناشی […]

هشدار به والدین: اضطراب کودکان را در دوران قرنطینه جدی بگیرید

صدای استرالیا– از والدین کودکان دبستانی در نیوساوت‌ولز خواسته شده که علایم پریشانی و اضطراب را که به ویژه ناشی از قرنطینه طولانی مدت است، در فرزندان‌شان جدی بگیرند.

سیدنی بزرگ از ماه ژوئن تا کنون تحت قرنطینه بوده و محدودیت‌ها پس از آن به سایر مناطق ایالت نیوساوت ولز نیز تعمیم داده شده است.

این بدان معناست که بسیاری از دانش آموزان، تمامی ترم سوم خود را در خانه گذرانده‌اند؛ وضعیتی که لااقل تا ماه اکتبر ادامه خواهد یافت.

دکتر موری رایت، روان‌پزشک ارشد ایالت، در این زمینه به والدین یادآوری کرد که کودکان نیز همچون بزرگسالان ممکن است در معرض اضطراب‌های ناشی از قرنطینه باشند.

وی گفت: کودکان اضطراب را به شیوه‌ای متفاوت، و اغلب به طور غیر مستقیم بروز می‌دهند. برخی بهانه‌گیری می‌کنند، بعضی‌های‌شان وابسته و بعضی هم گوشه‌گیر می‌شوند.

دکتر رایت افزود: عاقلانه این است که اگر شاهد هر تغییری در رفتار کودکان مدرسه‌ای خود بودید، آن را نشانه‌ای از اضطراب در نظر بگیرید و به دنبال رفع مشکل باشید.

وی با بیان اینکه کودکان اغلب با شنیدن برخی مطالب و درک نادرست از آنها دچار پریشانی و ناراحتی می‌شوند، از والدین خواست که در مورد تجربیاتی که در دوران قرنطینه با فرزندان‌شان دارند، با احتیاط برخورد کنند و قضاوت‌گر نباشند.

این روانپزشک تاکید کرد: مهم است که در برخورد با کودکان، خوش‌بینی، اطمینان بخشی و مثبت نگری در مورد آینده مدنظر قرار بگیرد.

 

منبع: ۹ نیوز


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه