وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 28 April 2024
» اخبار » هدیه ۵۰ دلاری کانتاس به مسافران بابت عذرخواهی ضعف عملکرد

تاریخ انتشار : 1401/05/31 - 10:53

هدیه ۵۰ دلاری کانتاس به مسافران بابت عذرخواهی ضعف عملکرد

صدای استرالیا– پس از چندماه تاخیر و لغو پروازها و ضعف در مدیریت حمل و نقل بار مسافران، مدیرعامل شرکت […]

هدیه 50 دلاری کانتاس به مسافران بابت عذرخواهی ضعف عملکرد

صدای استرالیا– پس از چندماه تاخیر و لغو پروازها و ضعف در مدیریت حمل و نقل بار مسافران، مدیرعامل شرکت هواپیمایی کانتاس به میلیون‌ها نفر از اعضای باشگاه مشتریان این شرکت، به عنوان عذرخواهی تخفیفی ۵۰ دلاری ارایه می‌کند.

این تخفیف می‌تواند در پروازهای رفت و برگشت مورد استفاده قرار بگیرد یا برای تمدید عضویت، امتیازهای باشگاه کانتاس یا امتیاز ورود به لانژ خرج شود.

الن جویس، مدیرعامل کانتاس در پیامی ویدیویی و ایمیلی که برای مشتریان این شرکت ارسال شده، گفت: در چند ماه اخیر بسیاری از شما تاخیر پرواز داشته‌اید، پروازتان کنسل شده و چمدان‌های‌تان گم شده است. این مشکلات دلایل موجهی دارد؛ اما آنجا که موضوع انتظارات شما از کانتاس مطرح است، این توجیهات قابل پذیرش نیست.

وی افزود: به نیابت از شرکت هواپیمایی بین‌المللی، می‌خواهم از شما عذرخواهی کنم و اطمینان بدهم که به سختی تلاش می‌کنیم تا به بهترین روزهای‌مان برگردیم.

جویس گفت: در حال حاضر شاهد بهبود مستمر در جابه‌جایی چمدان‌ها و عملکرد به موقع هستیم، و در حالی که عوامل خارج از کنترل ما مانند آب و هوا می‌توانند بر برنامه ما تاثیر بگذارند، انتظار داریم که اوضاع هر هفته بهبود بیشتری بیابد.

وی در این پیام افزود: به همه مسافران کثیرالسفرمان در استرالیا و نیوزیلند ۵۰ دلار برای پرواز رفت و برگشت ارایه می‌شود و علاوه بر تخفیف ۵۰ دلاری، این شرکت هواپیمایی به عنوان بخشی از عذرخواهی، به مسافران پر سفر مزایایی نیز ارایه می‌دهد.

منبع: ۹ نیوز


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی
ارسال دیدگاه