وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024
» اجتماعی » نوزادان عجول ۲۰۲۴ را بشناسید!

تاریخ انتشار : 1402/10/12 - 0:53

نوزادان عجول ۲۰۲۴ را بشناسید!

صدای استرالیا - در حالی که ساعت، نیمه شب را نشان می‌داد و آتش بازی در سراسر استرالیا موج می‌زد، خانواده‌هایی بودند که با به دنیا آمدن اولین نوزادان سال جدید، به اندازه یک نفر بزرگ‌تر شدند.


صدای استرالیا – در حالی که ساعت، نیمه شب را نشان می‌داد و آتش بازی در سراسر استرالیا موج می‌زد، خانواده‌هایی بودند که با به دنیا آمدن اولین نوزادان سال جدید، به اندازه یک نفر بزرگ‌تر شدند.

در نیوساوت‌ولز،  کنسی کانونگاتا با صدای بلند وارد جهان شد.

مادرش برای روز دوم ماه ژانویه وقت سزارین رزرو کرده بود، اما این بچه عجول والدینش را در بامداد نخستین روز سال جدید غافلگیر کرد.

ماکلسی کانونگاتا، مادر این نوزاد گفت: هیچ چیزی مانع او نشد، او فقط بیرون آمد!

این نوزاد با وزن ۳٫۳۸ کیلوگرم به عنوان خواهر به برادران دوقلو و یک خواهر بزرگترش پیوست.

در ایالت کوئینزلند هم ایندیانا در حالی که ساعت ۰۰:۰۱ بامداد را در بیمارستان دانشگاه گلد کوست نشان می‌داد، ورود بزرگی را به دنیا برای خود ثبت کرد.

مادرش جورجی اسکات گفت: “زمان تقریباً نزدیک نیمه شب بود و ماما گفت که خانم دیگری در حال آماده شدن برای زایمان است، بنابراین من فشار بیشتری آوردم تا بچه خود را زودتر به دنیا بیاورم.

در ایالت ویکتوریا نیز “کارین” و “اوری”، والدینی که دومین فرزندشان به دنیا آمد، هنوز در حال تصمیم‌گیری برای نام‌گذاری این دختر بچه‌ هستند که شام شب سال نو را قطع کرد.

کارین گفت: وقتی برای زایمان بچه رفتیم شاهد افرادی بودیم که داشتند از مهمانی سال نو به خانه بر می‌گشتند. اما این بزرگترین جشن سال نوی ما در چند سال اخیر بود.

اولین نوزادان متولد شده در استرالیای جنوبی و استرالیای غربی هنوز مشخص نشده‌اند.

منبع: ۹ نیوز


برچسب ها : ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه