وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024
» اجتماعی » نجات ۶۷ گربه در خانه‌ای کثیف در ملبورن

تاریخ انتشار : 1402/05/29 - 5:19

نجات ۶۷ گربه در خانه‌ای کثیف در ملبورن

صدای استرالیا- مسوولان رفاه حیوانات، از خانه‌ای بسیار کثیف که از ادرار گربه‌ها بوی شدید آمونیاک می‌داد، نزدیک به 70 گربه را نجات دادند.


صدای استرالیا- مسوولان رفاه حیوانات، از خانه‌ای بسیار کثیف که از ادرار گربه‌ها بوی شدید آمونیاک می‌داد، نزدیک به ۷۰ گربه را نجات دادند.

بازرسان انجمن سلطنتی جلوگیری از خشونت علیه حیوانات (RSPCA) ویکتوریا پس از تماس همسایگان نگران خانه‌ای در هیوم در شمال غربی ملبورن، به این خانه مراجعه کردند و انتظار داشتند که حدود ده دوازده گربه را در آنجا بیابند؛ اما با ۶۷ گربه و بچه‌گربه مواجه شدند که در میان آشغال و مدفوع خود و همچنین چند گربه مرده می‌لولیدند.

بوی آمونیاک حاصل از ادرار گربه‌ها آنقدر شدید بود که چشم و بینی بازرسان را می‌سوزاند و پس از ۳۰ دقیقه مجبور به خروج از خانه شدند.

سطح آمونیاک ۲۵ واحد در میلیون اندازه گیری شد؛ بنابراین بازرسان مجبور به پوشیدن تجهیزات مخافظتی شدند.

کارن کولیر، یکی از رهبران تیم RSPCA گفت: این یکی از بدترین نمونه‌های شرایط غیربهداشتی حیوانات بود که تا کنون دیده بودیم. بسیاری از این حیوانات به بیماری‌هایی مانند عفونت گوش، کرم حلقوی و ویروس پانلوکوپنیا مبتلا بودند و بسیار لاغر شده بودند.

وی افزود: واقعا ناراحت کننده است وقتی می‌بینیم فردی که مسوول نگهداری از گربه‌هاست، قادر به فراهم کردن محیطی تمیز و بهداشتی شامل تامین غذا، آب و خدمات دامپزشکی مناسب برای آنها نیست.

انجمن RSPCA مظنون به این است که این حیوانات با یک عملیات پرورش غیرقانونی مرتبط باشند و تحقیقات در این خصوص آغاز شده است.

گربه‌های یاد شده هم اکنون مراحل درمان را می‌گذرانند.

منبع: گاردین


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه