وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024
» اجتماعی » محدودیت یا منع سفر به اروپا برای شهروندان استرالیا

تاریخ انتشار : 1400/11/04 - 3:19

محدودیت یا منع سفر به اروپا برای شهروندان استرالیا

صدای استرالیا– با قرار گرفتن استرالیا در لیست مناطق خطرناک کووید از سوی اتحادیه اروپا، توریست‌های استرالیایی ممکن است از […]

محدودیت یا منع سفر به اروپا برای شهروندان استرالیا

صدای استرالیا– با قرار گرفتن استرالیا در لیست مناطق خطرناک کووید از سوی اتحادیه اروپا، توریست‌های استرالیایی ممکن است از سفر به بخش‌هایی از اروپا منع یا ملزم به قرنطینه شوند.

اتحادیه اروپا اعلام کرد که نام استرالیا را از «لیست سفید»، یعنی از فهرست کشورهایی که محدودیت‌های سفر کرونا درباره آنها لغو می‌شود، حذف کرده است.

این اتحادیه اعلام کرد: به این ترتیب، مسافران استرالیایی، فارغ از اینکه واکسینه شده باشند یا نه، بسته به اینکه به کدام کشور اروپایی سفر کنند، ممکن است ملزم به اجرای الزامات جدید تست یا قرنطینه شوند.

اتحادیه اروپا اخیرا چند کشور خارج از این محدوده را به لیست سفید سفر خود افزوده و به این ترتیب، شهروندان از نیوزیلند، اندونزی، شیلی، کره‌جنوبی و چین می‌تواند با سهولت بیشتری از نظر محدودیت‌های کرونایی به این اتحادیه سفر کنند.

علاوه بر استرالیا، کشورهای کانادا و آرژانتین نیز از سوی اتحادیه اروپا به عنوان مناطق پرخطر کووید معرفی شده‌اند.

این فهرست قرار است هر دو هفته یک بار، به روز رسانی شود.

این در حالی است که روز چهارشنبه گذشته، وزارت کشور و مرکز بیماری‌ها و پیشگیری ایالات متحده نیز، به آمریکایی‌ها توصیه کرده بود که به استرالیا سفر نکنند.

 

منبع: دیلی میل


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه