وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024
» اجتماعی » مار ببری کشنده در پمپ بنزنی در ملبورن به دام انداخته شد

تاریخ انتشار : 1399/06/27 - 4:25

مار ببری کشنده در پمپ بنزنی در ملبورن به دام انداخته شد

صدای استرالیا- مار ببری کشنده‌ای در پمپ بنزینی واقع در محله نوناوادینگ شهر ملبورن درحالی‌که دور یک پمپ پیچیده بود پیدا شد.

مار ببری کشنده در پمپ بنزنی در ملبورن به دام انداخته شد

صدای استرالیا– مار ببری کشنده‌ای در پمپ بنزینی واقع در محله نوناوادینگ شهر ملبورن درحالی‌که دور یک پمپ پیچیده بود پیدا شد.

مار ببری گونه‌ای از مارهای سمی بسیار خطرناک بومی مناطق جنوبی استرالیا است. این خزنده سمی روز گذشته در کولز اکسپرس در نوناوادینگ واقع در شرق ملبورن، خودش را دور مخزن پمپ بنزین پیچیده بود.

ریموند هاوزر، مارگیر اهل ملبورن که برای گرفتن این مار ببری یک‌ونیم متری فراخوانده شده بود موفق شد آن را پس‌از بیرون آمدن از زیر یک خودرو به‌دام اندازد.

هاوزر در گفت‌وگو با Nine.com.au در این‌خصوص گفت: «این مارها بسیار کشنده هستند و اگر یک مار ببری شما را گاز بگیرد قطعاً بسیار خطرناک است.»

به گفته این مارگیر، مارها اغلب از چرخ خودروهای پارک‌شده بالا می‌روند و داخل حفره موتور می‌شوند و وقتی ماشین جای دیگری توقف می‌کند بیرون می‌روند بدون اینکه کسی متوجه این مسئله شود.

مارهای ببری از رایج‌ترین مارهای ملبورن هستند و اغلب اطراف رودخانه یارا یافت می‌شوند. هاوزر به مردم هشدار داد که به این جانواران کشنده نزدیک نشوند و خاطر نشان کرد که اگر این مارها مورد آزار قرار نگیرند معمولا به راه خودشان ادامه می‌دهند و به کسی آسیب نمی‌رسانند.

منبع: ۹ نیوز

اخبار مرتبط:

آغاز فصل مارها در استرالیا/ برای درامان ماندن از نیش مار چه باید بکینم

آیا خطرناک‌ترین مارهای جهان در استرالیا زندگی می‌کنند؟


برچسب ها : ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه