وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 8 May 2024
» اخبار » لباس کاروان استرالیا برای المپیک پاریس رونمایی شد

تاریخ انتشار : 1402/12/18 - 3:09

لباس کاروان استرالیا برای المپیک پاریس رونمایی شد

صدای استرالیا– جزئیات ظریف با الهام از پیکان (تیر)، بخش جالب توجهی از لباس کاروان المپیک استرالیا برای بازی‌های پاریس […]

لباس کاروان استرالیا برای المپیک پاریس رونمایی شد

صدای استرالیا– جزئیات ظریف با الهام از پیکان (تیر)، بخش جالب توجهی از لباس کاروان المپیک استرالیا برای بازی‌های پاریس است که روز پنجشنبه در محل صندلی خانم مک‌کواری در سیدنی رونمایی شد.

کمیته‌ المپیک استرالیا (AOC) و شرکت اسیکس، که تأمین‌کننده‌ البسه و کفش‌های ورزشی تیم استرالیا است، در این مکان نمادین، پنج ماه مانده به افتتاحیه بازی‌های پاریس ۲۰۲۴ در ۲۶ جولای، از لباس‌های رسمی کاروان و مسابقات تیم استرالیا رونمایی کردند.

لباس هر رشته‌ ورزشی شامل رنگ‌های سبز و طلایی، طرح‌های بومی و الگوهای پیکان‌مانند به نام «یگاسوری ژاپنی» است.

«یگاسوری» یادآور سنت ژاپنی شرکت اسیکس است و پیکان نیز نماد حرکت رو به جلو است که ورزشکاران المپیکی استرالیا امیدوارند در مسیر و طول بازی‌های پاریس مانند همین نماد، حرکتی رو به جلو داشته باشند.

در مراسم رونمایی لباس‌ها، ورزشکاران استرالیایی شامل لیدیا ویلیامز، کیسی-لی باربر، ایزی بت-دوایل، برندون استارک، موریس لانگ‌باتم، شارلوت کاسلیک، ادی اوکندن، ماریا ویلیامز، ایلین سیکاماتانا و گری موریس حضور داشتند.

آنا میرس، سرپرست کاروان المپیک استرالیا در این مراسم گفت: از شرکت اسیکس برای طراحی لباس‌های باکیفیت برای تیم المپیک استرالیا تشکر می‌کنم.

وی افزود: ما مفتخریم که با اسیکس و هنرمندان برای به نمایش گذاشتن آثار هنری بومیان استرالیا و جزایر تنگه تورس در این لباس‌ها همکاری می‌کنیم و داستان‌های پشت این طراحی‌ها را به مخاطبان جهانی با میلیاردها نفر نشان می‌دهیم.

طرح هنری بومیان استرالیا و جزایر تنگه تورس اثر پل فلمینگ و دیوید بوسان، دو هنرمند بومی است.

اثر هنری فلمینگ «با هم قدم زدن» و اثر هنری بوسان «نگالموم دانالایگ (شیوه زندگی ما)» نام دارد. 

منبع: ۹ نیوز


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , ورزشی
ارسال دیدگاه