وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 28 April 2024
» اجتماعی » مردی که اشتباهی از زندان آزاد شده بود، خود را تسلیم کرد

تاریخ انتشار : 1402/12/18 - 2:35

مردی که اشتباهی از زندان آزاد شده بود، خود را تسلیم کرد

صدای استرالیا- مردی که به اشتباه از زندان لانگ‌بی سیدنی آزاد شده بود، پس از شنیدن این خبر که جست‌وجو برای یافتن او در جریان است، با پلیس تماس گرفت و محل خود را به آنها اطلاع داد.


صدای استرالیا- مردی که به اشتباه از زندان لانگ‌بی سیدنی آزاد شده بود، پس از شنیدن این خبر که جست‌وجو برای یافتن او در جریان است، با پلیس تماس گرفت و محل خود را به آنها اطلاع داد.

به گفته پلیس نیوساوت‌ولز، کوری هستینگز ۳۰ ساله، حدود ساعت یک بعدازظهر دیروز از مجتمع اصلاحی لانگ‌بی در خیابان انزاک پرید در ماتراویل خارج و آخرین بار حدود دو ساعت بعد در یک مرکز خرید در ایست‌گاردنز دیده شد.

بنا به اطلاع شبکه خبری ای‌بی‌سی، این مرد پس از شنیدن خبر جست‌وجوی پلیس به دنبال خود در رسانه‌ها، حدود ساعت ۶ صبح با پلیس تماس گرفته و  به آنها گفته که در هتلی در بوندای اقامت دارد.

از آنجا که آزاد شدن او به دلیل یک اشتباه اداری بوده، احتمالا اتهامی علیه او مطرح نمی‌شود.

سازمان خدمات اصلاحی نیوساوت‌ولز (CSNSW) در بیانیه‌ای اعلام کرد: کارکنان موظف هستند هنگام رسیدگی به تصمیمات مربوط به صدور حکم و آزادی از بازداشت، رویه‌های دقیق را دنبال کنند.

این بیانیه افزود: آزادی این فرد به دلیل یک اشتباه اداری پس از حضور در دادگاه صورت گرفته و سازمان خدمات اصلاحی نیوساوت‌ولز در حال بررسی چگونگی وقوع این اشتباه است.

این حادثه چند ماه پس از آن رخ می‌دهد که راندولف کانوری در آگوست سال گذشته، پس از محکومیت به حداقل ۱۲ ماه زندان، اجازه یافت از سلولی در دادگاه محلی نیوکاسل آزادانه خارج شود.

او به سه مورد ضرب و شتم منجر به آسیب جسمانی بدنی و یک مورد حمل سلاح با قصد ارتکاب جرم محکوم شده بود.

دو روز پس از آزادی او، پلیس برای دستگیری مجددش حکم صادر کرد و یک هفته بعد در باشگاه کانتری شول بی پیدا شد.

منبع: شبکه خبری ای‌بی‌سی


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه