وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | Tuesday 19 March 2024
» اجتماعی » قبرستان طبیعی؛ طرح یک استرالیایی برای بازسازی جنگل‌ها

تاریخ انتشار : 1399/04/15 - 7:24

قبرستان طبیعی؛ طرح یک استرالیایی برای بازسازی جنگل‌ها

صدای استرالیا - یک مالک استرالیایی برای بازسازی جنگل و محیط زیست در بخشی از زمین‌های خود، به فکر ایجاد یک قبرستان طبیعی افتاده است.


صدای استرالیا – یک مالک استرالیایی برای بازسازی جنگل و محیط زیست در بخشی از زمین‌های خود، به فکر ایجاد یک قبرستان طبیعی افتاده است.

به گفته او در این روش، جسد فردِ درگذشته در خاک دفن و در همان محل، درختی کاشته می‌شود و به این ترتیب بدن فرد با بازگشت به چرخه طبیعت، بخشی از یک جنگل زیبا خواهد شد.

این مالک «برنامه توسعه آرامستان طبیعی» را به شورای شهر خود در ایالت نیو ساوت ولز ارائه داده و یکی از کشیشان محلی نیز پیشاپیش درخواست دفن در این جنگل را مطرح کرده است.

البته اهالی حرفۀ کفن و دفن سوالاتی را درباره چالش‌های احتمالی مطرح کرده‌اند. از جمله اینکه پس از مرگ مالک زمین یا همان آرامستان جنگلی، چه به سر دفن شدگان خواهد آمد و چه کسی مراقبت از قبرستان را بر عهده خواهد گرفت؟

مالک زمین می‌گوید که در حال حاضر دادن پاسخ به این سوالات چندان اولویت ندارد. به گفته او مردم دنبال روش‌های زیست محیطی جدیدی برای کفن و دفن هستند.

دفن طبیعی چند سالی است به دلایل زیست محیطی مورد توجه قرار گرفته است. در این روش جنازه سوزانده یا مومیایی نمی‌شود و بدون تابوت به داخل خاک می‌رود.

منبع: یورونیوز


برچسب ها : ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه