وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024
» اخبار » فروش فنجان قهوه ۱۵۰۰ دلاری در کافه‌ای در سیدنی!

تاریخ انتشار : 1402/02/29 - 2:48

فروش فنجان قهوه ۱۵۰۰ دلاری در کافه‌ای در سیدنی!

صدای استرالیا - بریو لب کافه در پنریث در غرب سیدنی ادعا می‌کند که نادرترین قهوه را در استرالیا عرضه می‌کند، یک نوشیدنی بسیار خاص که فقط با قرار قبلی و با قیمتی چشم‌گیر سرو می‌شود.


صدای استرالیا – بریو لب کافه در پنریث در غرب سیدنی ادعا می‌کند که نادرترین قهوه را در استرالیا عرضه می‌کند، یک نوشیدنی بسیار خاص که فقط با قرار قبلی و با قیمتی چشم‌گیر سرو می‌شود.

میچل جانسون صاحب این کافه می‌گوید که این قهوه آنقدر خاص است که به معنای واقعی کلمه دیده که اشک مشتریان را در آورده است.

وی افزود: این یک قهوه استثنایی است. نوعی قهوه که مردم را به گریه می‌اندازد. می‌دانم دیوانه‌کننده به نظر می‌رسد اما این اتفاق افتاده و اشک آنها را در آورده است.

دانه‌های این قهوه در پایه یک آتشفشان در پاناما در ارتفاع حدود ۱۷۰۰ متری از سطح دریا رشد می‌کنند.

این دانه‌ها با کسب امتیاز بالاتر از ۹۰ از سوی انجمن قهوه تخصصی به عنوان قهوه ممتاز و عالی طبقه‌بندی شده‌اند.

دانه‌های این قهوه ۱۵۰۰ دلاری آنقدر خاص هستند که شرکت ناینتی پلاس استیت که تولید، برداشت و برشته کردن آنها را بر عهده دارد، با هدف مخفی‌کاری از ارائه هرگونه اطلاعاتی درباره این دانه‌ها خودداری می‌کند.

وقتی یک مشتری سفارش این قهوه را می‌دهد، کافه باید دانه‌های این قهوه را سفارش دهد. سپس دانه‌های قهوه سفارش داده شده در پاناما برشته و با جت شخصی به استرالیا منتقل می‌شوند.

به گفته جانسون، وقتی این قهوه خاص خنک می‌شود، طعم آن تغییر می‌کند و جای خود را به طعم‌هایی مانند هلو، توت‌فرنگی، لیموناد و گل رز می‌دهد.

تاکنون فقط دو نفر یک فنجان ۱۵۰۰ دلاری از این قهوه خاص را امتحان کرده‌اند بریو لب گزینه‌های ۱۰۰ و ۲۰۰ دلاری مقرون به صرفه‌تری را نیز برای مشتریان ارائه کرده است.

منبع: news


برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.


دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی
ارسال دیدگاه