وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024
» اجتماعی » شهردار ملبورن کناره‌گیری می‌کند

تاریخ انتشار : 1403/01/10 - 3:34

شهردار ملبورن کناره‌گیری می‌کند

صدای استرالیا - سالی کاپ، شهردار کلان‌شهر ملبورن اعلام کرد که در انتخابات بعدی دولت محلی در ماه اکتبر دیگر برای این سمت نامزد نخواهد شد.


صدای استرالیا – سالی کاپ، شهردار کلان‌شهر ملبورن اعلام کرد که در انتخابات بعدی دولت محلی در ماه اکتبر دیگر برای این سمت نامزد نخواهد شد.

خانم کاپ فاش کرد که پس از شش سال به عنوان شهردار شهر برای جستجوی فرصت‌های جدید از سمت خود کناره گیری خواهد کرد.

او گفت: شهر ملبورن زمانی که در سال ۲۰۱۸ به عنوان شهردار آن انتخاب شدم، نیاز مبرمی به رهبری داشت. مسائل داخلی و خارجی مهمی وجود داشت – از جمله فرهنگ رفتار غیرقابل قبول شورایاری و تاخیر در پروژه‌های بزرگ، مانند احیای بازار ملکه ویکتوریا.

خانم کاپ گفت که انتظار دارد شغل خود را در ماه ژوئن به پایان برساند و با شورا و مدیرعامل بر روی یک برنامه انتقال منظم کار خواهد کرد.

کاپ ۵۶ ساله در ماه می ۲۰۱۸ در یک انتخابات میان‌دوره‌ای پس از استعفای رابرت دویل به دلیل اتهامات آزار جنسی، به عنوان شهردار انتخاب شد.

او در نوامبر ۲۰۲۰ برای یک دوره چهار ساله دیگر انتخاب شد.

خانم کاپ به رادیو ای‌بی‌سی ملبورن گفت که از تصمیم خود برای کناره گیری راضی است.

او گفت: ببینید، احساسات درهم آمیخته است، زیرا شهردار بودن برایم افتخار و امتیازی بود. من تک تک بخش‌های آن را دوست داشتم. اما فکر می‌کنم زمان آن فرا رسیده است که حرکت کنم. تا پایان ژوئن کار را تمام می‌کنم، ما روی ثبات و حکمرانی خوب تمرکز کرده‌ایم. اما من در مورد این تصمیم مصمم هستم. دستاوردهای زیادی حاصل شده است، اما زمان رفتن من فرا رسیده است.

منبع: روزنامه ایج


برچسب ها : ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , سیاسی , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه