وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024
» اجتماعی » شناسایی و جریمه افراد بدون ماسک با استفاده از پهپاد

تاریخ انتشار : 1399/06/04 - 7:25

شناسایی و جریمه افراد بدون ماسک با استفاده از پهپاد

صدای استرالیا- پلیس استرالیا به منظور مهار پاندمی جدید، با استفاده از پهپاد شهروندان بدون ماسک را شناسایی کرده و به آن‌ها تذکر می‌دهد.

شناسایی و جریمه افراد بدون ماسک با استفاده از پهپاد

صدای استرالیا– پلیس استرالیا به منظور مهار پاندمی جدید، با استفاده از پهپاد شهروندان بدون ماسک را شناسایی کرده و به آن‌ها تذکر می‌دهد.

مقامات استرالیایی در ادامه قوانین سختگیرانه در راستای مهار  پاندمی جدید از پهپاد برای کنترل استفاده از   ماسک در مکان‌های عمومی بهره بردند. آن‌ها با استفاده از هواپیما‌های بدون سرنشین، افرادی را که خارج از خانه خود ماسک نمی‌زنند، رصد و کنترل می‌کنند. این پهپاد‌ها با پرواز در ارتفاع ۷ کیلومتری می‌توانند تصاویر را به طور واضح  پوشش دهند.

پلیس‌ استرالیا با استفاده از این پهپاد‌ها چهره افراد را شناسایی کرده و در صورت داشتن خودرو، شماره پلاک آن‌ها را ثبت می‌کند و به فرد مورد نظر تذکرات لازم را با ارسال پیامک می‌دهد.

این در حالی است که برخی از شهروندان استرالیایی معتقدند کنترل مردم با پهپاد به معنای نقض قوانین حریم شخصی است و چه بسا بعد از اتمام قرنطینه باز هم افراد را با این پهپاد‌ها تحت نظر بگیرند.

در ویکتوریا قوانین سختی برای قرنطینه در نظر گرفته شده و روز‌های گذشته نیز پلیس، خانواده‌ای را به دلیل دادن اجازه بازی در فاصله ۵۰۰ متری به کودک خود، جریمه کرد.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه