وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024
» اجتماعی » زمین لرزه قدرتمند شمال غرب استرالیا را لرزاند

تاریخ انتشار : 1398/04/23 - 19:51

زمین لرزه قدرتمند شمال غرب استرالیا را لرزاند

صدای استرالیا- وقوع زمین لرزه‌ای به قدرت 6.5 ریشتر سواحل بروم در شمال‌غرب استرالیا را لرزاند. قدرت این زمین لرزه به حدی بود که لرزش‌هایی نیز در پرت احساس شد.

زمین لرزه قدرتمند شمال غرب استرالیا را لرزاند

صدای استرالیا- وقوع زمین لرزه‌ای به قدرت ۶٫۵ ریشتر سواحل بروم در شمال‌غرب استرالیا را لرزاند. قدرت این زمین لرزه به حدی بود که لرزش‌هایی نیز در پرت احساس شد.

بر اساس اعلام مرکز زلزله‌‌نگاری استرالیا، این زمین لرزه که مرکز وقوع آن در اعماق دریا بود در ساعت ۳:۳۹ بعدازظهر در منطقه‌ای بین پورت هدلند و بروم در اقیانوس هند رخ داده است.

این حادثه مصدومی برجا نگذاشته و خطر سونامی نیز استرالیا را تهدید نمی‌کند.

جودی گانت، از اهالی دربی در مورد زمان وقوع زلزله می‌گوید: ما با دوستان مشغول نوشیدن آبجو بودیم که زمین لرزه را حس کردیم. ما بیرون نشسته بودیم و مشاهده می‌کردیم که میزمان در حال لرزیدن است. در زمان وقوع زلزله نسیم از وزیدن ایستاد و درختان نیز تکان نمی‌خوردند. فکر می‌کردیم که آیا این حادثه واقعی است یا نه ما هرگز اینجا زمین لرزه یا لرزش نداشتیم.

سیندی از کارکنان هتل روئی نیز می‌گوید در زمان وقوع زلزله مشاهده کرده که خودروها تکان می‌خورند. تعدادی از اجسام از بالای دیوار به زمین افتادند. این وضعیت فقط برای چند ثانبه بود.

گری از کارکنان هتل مرکور در بروم نیز می‌گوید: قبل از اینکه درها و دیوارها تکان بخورند لرزش را حس کردم.

منبع: ۹ نیوز


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه