وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024
» اجتماعی » تصادف شدید قطار با دو خودرو در ملبورن + فیلم

تاریخ انتشار : 1398/04/24 - 14:04

تصادف شدید قطار با دو خودرو در ملبورن + فیلم

صدای استرالیا – صبح امروز دوشنبه یک قطار مسافربری با دو خودرو در جنوب شرق ملبورن تصادف کرد. این حادثه […]

تصادف شدید قطار با دو خودرو در ملبورن

صدای استرالیا – صبح امروز دوشنبه یک قطار مسافربری با دو خودرو در جنوب شرق ملبورن تصادف کرد.

این حادثه که ساعت ۷ صبح امروز دوشنبه در منطقه آفیسر در جنوب شرق ملبورن رخ داد تلفات جانی نداشته و خوشبختانه در این تصادف به هیچ کس آسیبی وارد نشده است.

به گفته پلیس، راننده دو خودرو به دلیل تصادف بر روی ریل قطار توقف کرده و در حال تبادل جزئیات و مدارک بودند که به دلیل سر رسیدن قطار نرده‌های محافظ ریل پائین آمده و دو خودرو بر روی ریل گرفتار می‌شوند.

با شنیدن صدای قطار سرنشینان خودرو بلافاصله محل را ترک می‌کنند و قطار که قادر به توقف سریع نبوده با دو خودرو تصادف می‌کند.

تصادف شدید قطار با دو خودرو در ملبورنصدای استرالیا – صبح امروز دوشنبه یک قطار مسافربری با دو خودرو در جنوب شرق ملبورن تصادف کرد.این حادثه که ساعت ۷ صبح امروز دوشنبه در منطقه آفیسر در جنوب شرق ملبورن رخ داد تلفات جانی نداشته و خوشبختانه در این تصادف به هیچ کس آسیبی وارد نشده است.جزئیات بیشتر در وب سایت صدای استرالیا و یا لینک زیر:http://bit.ly/2SgNUn6با صدای استرالیا در اینستاگرام و تلگرام نیز همراه باشیدwww.instagram.com/voaustraliat.me/VOAustralia

Posted by ‎صدای استرالیا‎ on Sunday, July 14, 2019

 

یکی از خودروها با برخورد قطار از مسیر کنار رفته و به نرده‌های محافظ برخورد می‌کند اما خودروی دوم مسافت ۱۵۰ متری را زیر قطار طی می‌کند تا در نهایت قطار متوقف شود.

دو مسافر یکی از خودروها به دلیل شوک ناشی از تصادف به بیمارستان منتقل شدند.

به دلیل این تصادف تمامی قطارهای مسیر بین برویک و پکنهام متوقف شده‌اند و در این مسیر اتوبوس‌ها وظیفه جابجایی مسافران را بر عهده دارند.

این تصادف در حالی صورت گرفته است که دولت ایالت ویکتوریا از چندین سال قبل عملیات از بین بردن تقاطع‌های همسطح مسیرهای ریلی با جاده را آغاز کرده است.

منبع: ای.بی.سی


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه