وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 24 April 2024
» اخبار » زمین خالی مشرف به بندر سیدنی ۲۷ میلیون دلار فروخته شد

تاریخ انتشار : 1401/06/13 - 4:41

زمین خالی مشرف به بندر سیدنی ۲۷ میلیون دلار فروخته شد

صدای استرالیا– یک زمین خالی مشرف به بندر سیدنی که چیزی جز علف و قلوه‌ سنگ در آن نیست به […]

زمین خالی مشرف به بندر سیدنی 27 میلیون دلار فروخته شد

صدای استرالیا– یک زمین خالی مشرف به بندر سیدنی که چیزی جز علف و قلوه‌ سنگ در آن نیست به مبلغ خیره کننده ۲۷ میلیون دلار به فروش رسید.

بلوک پوینت پایپر، در حومه شرقی سیدنی که چندین بار در سال‌های اخیر دست به دست شده، زمانی توسط ران مدیچ، که به جرم قتل در زندان است، برای ساخت و ساز جدول کشی شده بود.

مالک این زمین، وو لی، پسر یک میلیاردر چینی بود که آن را در هفته جاری با سودی ۵ میلیون دلاری به الکساندرا و گابریل جیکوب، سرمایه‌گذاران حوزه فناوری فروخت.

به گزارش سیدنی مورنینگ هرالد، پدر وو لی، لی گوکیانگ نام دارد که بنیان‌گذار یکی از بزرگ‌ترین بنگاه‌های فروش ماشین در چین به نام گروه ژونگ‌شنگ است.

مدیچ و همسر سابق‌اش، اودتا، این زمین را در سال ۲۰۰۳ خریداری کردند و قصد داشتند آن را به یک مجتمع آپارتمانی لوکس تبدیل کنند؛ اما این پروژه را در سال ۲۰۱۰ رها کردند.

مدیچ هم اکنون به جرم برنامه‌ریزی برای قتل تاجری به نام مایکل مک‌گورک در زندان است.

هیو هوانگ، پسر شانیان هوانگ که غول صنعت حمل و نقل کالا در شانگهای است، این زمین را در سال ۲۰۱۳ به مبلغ ۱۴٫۳۵ میلیون دلار خریداری کرده و باقی مانده سازه‌های موجود در آن را که مربوط به دهه ۱۹۷۰ میلادی می‌شد، تخریب کرد تا ساختمانی را در آن بسازد. اما او نیز در سال ۲۰۱۸ زمین را به مبلغ ۲۲٫۵ میلیون دلار به جیم کونی فروخت و یک سال بعد هم وو لی، تقریبا با همین مبلغ، این ملک را به دست آورد.

منبع: دیلی میل


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی
ارسال دیدگاه