وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 28 April 2024
» اجتماعی » این بار در ملبورن رایگان واگذار می‌شود

تاریخ انتشار : 1401/06/12 - 9:18

این بار در ملبورن رایگان واگذار می‌شود

صدای استرالیا- دوست دارید بار خود را داشته باشید؟ اگر تا حالا به این گزینه برای کسب‌وکار فکر کرده‌اید، شاید هزینه‌های بالای تملک یا حتی اجاره، و بعد مبلمان و تامین مشروبات و سایر هزینه‌های سرسام‌آور آن پشیمان‌تان کرده باشد.


صدای استرالیا- دوست دارید بار خود را داشته باشید؟ اگر تا حالا به این گزینه برای کسب‌وکار فکر کرده‌اید، شاید هزینه‌های بالای تملک یا حتی اجاره، و بعد مبلمان و تامین مشروبات و سایر هزینه‌های سرسام‌آور آن پشیمان‌تان کرده باشد.

اما حالا یک فرصت استثنایی برای یک فرد خوش‌شانس علاقه‌مند به وجود آمده است.

مالکان یک بار معروف در بخش شمالی ملبورن به نام هارد رابیش، پس از ۷ سال اداره این بار، قصد دارند آن را به طور رایگان واگذار کنند.

شاید فکر کنید که دروغ یا کلاهبرداری است. اما مطمئن باشید این بار کاملا قانونی واگذار می‌شود.

شارلوت و جیمز تیزارد و کتی اسمیت که مالکان این بار هستند، ابتدا برای فروش این بار به یک مشاور املاک مراجعه کردند؛ اما پس از اینکه دریافتند پس از پرداخت هزینه‌ها پولی کف دست‌شان نمی‌ماند، فکری به ذهن‌شان رسید و تصمیم گرفتند این محل عیش و نوش را به کسی واگذار کنند که بتواند از پس هزینه‌های آن بربیاید.

این سه نفر یک وب‌سایت برای واگذاری بارشان راه‌اندازی کرده‌اند که می‌توانید پیشنهاد خریدتان را به آنها ایمیل کنید.

در این پیشنهاد باید ذکر کنید که چرا باید این محل به شما واگذار شود و چشم انداز شما برای آینده آن چیست.

جالب اینکه پیشنهاد شما می‌تواند در هر شکل و فرمتی باشد؛ می‌توانید یک متن بنویسید، یک آهنگ یا کارتون یا حتی رقص ارسال کنید.

مالکان هارد رابیش البته محدودیت‌هایی هم برای خریداران قرار داده‌اند. اگر پیش از این چند مکان مشابه داشته‌اید و فقط می‌خواهید هارد رابیش را هم به لیست بارهای‌تان اضافه کنید، واجد شرایط نخواهید بود. همچنین اگر قصد دارید که روح و فضای آن را تغییر دهید و آن را به یک بار مدرن و شیک تبدیل کنید، هارد رابیش را به شما نخواهند فروخت.

مهلت ارسال درخواست تا ۱۵ اکتبر اعلام شده و پیشنهادهای نهایی در ماه نوامبر هم به صورت تصویری و هم در قالب پرسش‌ و پاسخ به ساکنان محلی معرفی خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب‌سایت فروش این بار مراجعه کنید.

منبع: تایم‌آوت


برچسب ها : ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه